HP-Mini 210 - לפטופ בינוני במחיר סביר

ה-Mini 210 הוא נטבוק כמעט מוצלח, מכיוון שהוא מתאים בעיקר למי שלא דורש יותר מדי מהמחשב שלו ■ המסך קטן לעומת מחשב נייד רגיל, ביצועי המעבד סחבו בגמגום, הסוללה חזקה - אך מכבידה על העיצוב

יצרניות המחשבים ממשיכות להוציא את דגמי הנטבוקים שלהן ללא הפסקה, ועכשיו מגיע התור של HP עם דגם Mini 210-1020ej. החברה מציעה בדגם הזה שתי מערכות הפעלה, אחת מרכזית - חלונות 7 גרסת Starter, ואחת משנית - QuickWeb.

לדגם יש כונן קשיח בנפח 250 ג'יגה במהירות 7200 ואופציה לשמור תוכן בשירות אחסון ברשת של HP. החברה מציעה אחסון בנפח 2 ג'יגה בחינם או 50 ג'יגה בעלות של 10 דולר לחודש.

HP MINI 210
 HP MINI 210

מערכות הפעלה: ה-QuickWeb היא מערכת הפעלה של HP והיא מופעלת תוך 6 שניות מרגע שמאתחלים את המחשב. הרעיון שלה, הוא לאפשר לכם להגיע לממשק מהיר, המספק גלישה באינטרנט דרך דפדפן פיירפוקס, גישה למיילים, האזנה למוזיקה וצפייה בתמונות. בעיקרון אנחנו פחות נהנו מהממשק הזה וויתרנו עליו מהר מאוד לצורך מערכת ההפעלה של מיקרוסופט. אם תרצו להפעיל את חלונות 7, תוכלו לבצע את זה בלחיצת כפתור מתוך הממשק של HP, כאשר הזמן שתצטרכו לחכות לצורך כך, יעמוד על דקה וחצי. כמובן שתוכלו להשאיר את המחשב במצב המתנה ולהזניק את חלונות תוך 25 שניות.

חומרה: ה-Mini 210 מגיע עם מסך 10.1 אינץ' שמצליח לספק את הצורך בגלישה באינטרנט, כתיבת מסמכים ואולי צפייה בסרטים כאשר אתם בנסיעה. אולם חשוב לזכור שמדובר במחשב שני ולא בתור המחשב העיקרי שלכם.

במה הדבר מתבטא? מעבר לזה שהמסך קטן לעומת מחשב נייד רגיל, ביצועי המעבד בדגם הזה - אטום N450 של אינטל במהירות 1.66 ג'יגה הרץ, סחבו בגמגום, כאשר הפעלנו דפדפן אינטרנט, מעבד תמלילים - וורד, מסנג'ר ותוכנה של מודם סלולרי. במקרה שאתם מתכננים לגלוש בעיקר על אינטרנט אלחוטי (תקן b/g) ואולי להפעיל בעיקר את הדפדפן ועוד תוכנת מסרים מיידים, אין סיבה שהמחשב לא ירוץ בצורה חלקה.

סוללה: ל-Mini 210 יש סוללה חזקה שאמורה להחזיק כמעט 8 שעות, אולם הגודל הפיזי שלה מכביד על העיצוב.

משקל: הדגם הזה לא היה מספיק קל לטעמנו, כאשר הוא שוקל 1.22 ק"ג.

בשורה התחתונה: ה-Mini 210 הוא נטבוק כמעט מוצלח, מכיוון שהוא מתאים בעיקר למי שלא דורש יותר מדי מהמחשב שלו.

מחיר: 2,200 שקל.

ציון: 8.