פתיחה חזקה לפרק הבכורה של חיים הכט: רייטינג של 29.7%

"מה אתם הייתם עושים?" עקפה את הפרק השני של "חטופים", שרשמה ירידה מתונה ברייטינג ל-24.8% ■ היעדרותה של "האח הגדול" מורגשת בעיקר במהדורת חדשות השבת בערוץ 2, שמאבדת גובה ל-19.6%

הסדרה "חטופים" של זכיינית ערוץ 2 קשת צולחת את מבחן הפרק השני: מנתוני הרייטינג של השבוע האחרון עולה כי הדרמה החדשה מצליחה לספוג ירידה מתונה בלבד לאחר שבוע הבכורה, ורושמת רייטינג של 24.8% (לאחר 27.5% בפרק הראשון).

עם זאת, את הבכורה השבוע לוקח חיים הכט בתוכניתו "מה אתם הייתם עושים?" שהביאה רייטינג מרשים ביותר של 29.7%. התוכנית מצליחה אף לעקוף את תוכנית הפלאש-בק של "האח הגדול", שרשמה ביום חמישי האחרון רייטינג של 25.5%. למרות הנתון החזק, היעדרותה של "האח הגדול" מורגשת בעיקר במהדורת החדשות שלפני - אחרי 3 חודשי הצלחה, מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 מאבדת גובה וצונחת לרייטינג של 19.6%.

"ארץ נהדרת", בתוכנית לקט נוספת, לא מאכזבת בנתונים עם רייטינג של 22.6% בליל שבת. "עובדה" מסיימת את חלקה של קשת בטבלת ההובלה עם רייטינג של 20.9%.

רשת מצליחה להכניס לטבלת ההובלה את משדר תחרות מלכת היופי שהביא רייטינג של 23.1%, אחרי שנתיים של פחות מ-17% רייטינג בערוץ 10. ברשת יכולים לצפות לאפקט דומה גם השבוע, לאחר שידור ספיישל הקדם-אירוויזיון שישודר אצלה מחר (ב').

"החיים זה לא הכל" מצליחה גם בעונתה השמינית לשמור על אהבת הצופים ולגייס רייטינג של 22%. עם זאת, התוכנית המובילה של רשת היא "צחוק מהעבודה", שלא מאכזבת ורושמת רייטינג של 23.8%.

מהדורת החדשות היומית של ערוץ 2 סיימה את השבוע עם רייטינג ממוצע של 19.7%.

בדומיה דקה סיימה "הכל דבש" את עונתה השנייה, השנויה במחלוקת, עם רייטינג מאכזב של 11.8%. לשם השוואה, ממוצע הרייטינג בעונה הקודמת של התוכנית עמד על 18.2%.

באותו זמן ערוץ 10 דווקא יכול לאמן את שרירי החיוך, כאשר "הרווק" מתרוממת מעט לרייטינג של 12.6%, ואילו גיא פינס מצליח להביא ביום שלישי האחרון רייטינג של 11.8%. גם "המקור" הצליחה להתמודד מצוין השבוע עם התחרות - התוכנית בהגשתם של רביב דרוקר ועפר שלח הביאה לערוץ 10 רייטינג של 11.3%.

44
 44