דנה עזריאלי מסומנת כיורשת אביה בהנהגת הקבוצה

דנה, עו"ד במקצועה, היא סגנית נשיא קבוצת עזריאלי והיחידה מבין האחים שיש לה נגיעה לעסקי הקבוצה בישראל ■ כל אחד מהאחים יחזיק לאחר ההנפקה מניות סחירות בחברה-האם ששוויין עומד על 1.2 מיליארד שקל לכל אחד

לדוד עזריאלי ארבעה ילדים, כשרק דנה - הבת הקטנה, מעורבת בעסקי הקבוצה והיא כבר מסומנת להיות המחליפה שלו.

עזריאלי, הנשוי לסטפני, הוא אב לרפי בן ה-50, נעמי בת ה-49, שרון בת ה-45 ודנה בת ה-42.

דנה, עורכת דין במקצועה, היא סגנית נשיא קבוצת עזריאלי והיחידה מבין האחים שיש לה נגיעה לעסקי הקבוצה בישראל. היא צפויה לקבל תפקיד בכיר לאחר ההנפקה. בצעירותה ניהלה חלק מעסקי אביה בקנדה. כיום היא נלווית לאביה בכל עסקיו וצמודה אליו ולמנחם עינן כדי להכשיר אותה כיורשת שתנהל את החברה בעתיד. דנה מתגוררת בנוף ים, נשואה עם שני ילדים.

הבת השנייה, נעמי, היא בעלת תואר דוקטור בכלכלה היסטורית ובמדעי החברה מאוניברסיטת אוקספורד והיא מנהלת את עסקי קבוצת עזריאלי בקנדה.

בנו הבכור של עזריאלי, רפי, אינו עובד בקבוצה, והבת שרון היא זמרת אופרה בעלת קריירה בינלאומית.

לקראת ההנפקה העביר עזריאלי 15% מהקבוצה לכל אחד מילדיו (בסך הכול 60%). עזריאלי ורעייתו ימשיכו להחזיק ב-40% הנותרים. בשלב זה נראה כי ילדיו של עזריאלי יקבלו זכויות בהון בלבד ולא זכויות הצבעה.

אחת הסברות למהלך של חלוקת הקבוצה בין הילדים היא כי הוא נועד למנוע מלחמות ירושה בין הילדים, שיחזיקו לאחר ההנפקה מניות סחירות בחברה האם ששוויין עומד על 1.2 מיליארד שקל לכל אחד.