יצרן המכוניות ג'נרל מוטורס בוחן עתה שיטות שיווק חדשניות, שהבולטת שבהן, היא הקמה של 'סטודיו למבחן נהיגה', שאינו אלא הנגר ענק ומצוחצח שבו מוצגים המודלים האחרונים של מכוניות היצרן, שניתן לא רק להיכנס אליהם ו 'למשש' אותן אלא גם לבצע בהן נהיגת מבחן. ה 'סטודיו' אינו מיועד לביצוע עסקת קנייה של מכונית, אלא להתרשמות בלתי אמצעית עם מגוון של מודלים. סטיב טיהאני, מנכ"ל שירותי השיווק של החברה, אומר כי היתרון העיקרי של הסטודיו הוא בכך שאינו מהווה סביבה מאיימת ומלחיצה, כמו אולמות התצוגה של הדילרים, שבהם מתבצעת המכירה בשיטות שונות, בחלקן גם כאלה הגורמות למתח. ב 'סטודיו' ניתן לבחון מספר מכוניות בכל ביקור, כאשר בין נהיגת מבחן אחת לאחרת ניתן ליהנות מלגימת קפה באזור המיועד לכך, והמעוצב כמו לובי של בית מלון.
פרשנות העורך: נראה כזיהוי נכון של חסמי קנייה. עצם היכולת להגיע ל 'סטודיו' כדי לבלות במחיצת מכוניות חדישות, לנהוג בהן, ללגום ספל קפה, ולנגוס בעוגייה, תוך כדי שיחה בלתי מחייבת עם מבקרים אחרים וצוות שאינו מנסה למכור דבר למבקר, מבטיחה תנועה ערה של צרכנים, ובסופו של יום גם סיכוי גבוה יותר למכירה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.