חברת קוקה-קולה יוצאת בפעילות נרחבת לקראת חג הפסח הכוללת עיצוב של פחית או בקבוק קולה עם תמונה אישית.
החברה תשקיע בפעילות בשטח ובאינטרנט 10 מיליון שקל.
אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל, מסר כי "הפרויקט של קוקה-קולה לחג הפסח מאפשר לכלל הצרכנים להשתתף בחוויית מותג מרגשת ולקחת חלק בעיצוב אישי של המוצר האהוב עליהם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.