בזק לא תחויב באישור משר התקשורת לשיווק חבילות טריפל

ל"גלובס" נודע כי משרד התקשורת סיים את הטיפול בנושא וכבר קבע את המדיניות ■ אחת הסיבות לעיכוב היא רצונו של המשרד להעניק לבזק את רישיון הטריפל פליי בד-בד עם אישור רישיון אינטרנט ל-HOT

משרד התקשורת מנסה לסיים השבוע את הטיפול במתן האישור לקבוצת בזק בנוגע לשיווק סל שירותים (טריפל פליי). ל"גלובס" נודע כי המשרד סיים את הטיפול בנושא וכבר קבע את המדיניות.

כרגע הנושא מונח על שולחנו של מנכ"ל המשרד, עדן בר-טל, והוא אמור לקבל החלטה סופית ולשחרר את תיקון הרישיון הנדרש. אחת הסיבות לעיכוב היא רצונו של המשרד להעניק לבזק את רישיון הטריפל פליי בד-בד עם אישור רישיון אינטרנט ל-HOT.

על-פי המסתמן, העיקרון המנחה את המשרד בהענקת הרישיון לבזק הוא למנוע ממנה ומהחברות-הבנות שלה לספק שירות טריפל שאינו פריק (כלומר, כל מרכיב בחבילה שתציע יוכל להימכר בנפרד באותו מחיר). משמע, אם בזק בינלאומי תרצה למכור שירות אינטרנט וטלוויזיה עם yes או קו טלפון עם בזק - היא תהיה חייבת גם למכור את כל אחד מהשירותים בנפרד, ובאותו מחיר המוצע בחבילת בטריפל.

ההקלות שניתנו לקבוצה הן הסרת מגבלות בתחום הפרוצדורלי - כלומר פחות אישורים ועיכובים הדרושים באישור כל חבילה וחבילה וכן הסתפקות ביידוע בלבד של המשרד.

נזכיר כי בזק טוענת כי המשרד מעכב לה את רישיון הטריפל כבר 5 שנים, ולכן החליטה שהיא לא מנהלת יותר מאבק נגד מהות התנאים והעקרונות, אלא דורשת לקבל את מה שאפשר ואחר-כך לנסות להתווכח עם המשרד על תנאים כאלה ואחרים.