רשת הטלוויזיה הגדולה ביותר בדנמרק, TV2, תעשה שימוש בפרומו של זכיינית ערוץ 2 קשת לפורמט "הלס קיטצ'ן", שנקרא בישראל "המטבח".
הפרומו זכה בפרומקס בקטגוריות פרומו לריאליטי (זהב) ועיצוב סאונד (כסף).
רשת TV2 קיבל אישור להפיק גירסה כמעט זהה לפרומו הישראלי, תוך שיתוף-פעולה עם הבמאי והיוצר המקורי של האפקטים המיוחדים, שי גולדברג.
פרומו "המטבח" שילב צילום ואנימציה לתיאור מטבח העולה בלהבות ובמרכזו השף עזרא קדם. המסר הוויזואלי שילב אלמנטים קולינריים ותחרותיים תחת הסיסמה: "מי שלא יכול לעמוד בחום, שייצא".
הישג זה מצטרף לשתי הצלחות נוספות של קשת לאחרונה בחו"ל, והן תחילת הליך ההפקה לגירסה האמריקנית של הסדרה "חטופים" על-ידי אולפני FOX; ורכישת הפורמט של קשת "נראה אותך יוצא מזה", שנוצר בשיתוף יגאל שילון ואולפני הרצליה לחברת התוכן הבריטית RDF.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.