נביעות רכשה מאספן נדל"ן את מפעל ייצור המים ב-13.5 מיליון שקל

מנכ"ל אספן נדל"ן, אילן גיפמן: "החברה נמצאת בתנופה של פעילות עסקית בארץ ובחו"ל. אנחנו פועלים על מנת לנצל הזדמנויות בשוק הנדל"ן, ונמשיך לפעול להשבחת תיק הנכסים שלנו"

חברת המים המינרליים נביעות רכשה מחברת אספן נדל"ן, שבשליטת רוני צארום ובניהולו של אילן גיפמן, את המתחם שמשמש לייצור המים ומחסניה של החברה בקריית-שמונה תמורת כ-13.5 מיליון שקל.

נביעות, שבשליטת קוקה-קולה ישראל, שכרה עד כה את המבנים הניצבים על פני כ-12,500 מ"ר בשטח בנוי של 6,500 מ"ר. שווי הנכס בספריה של אספן נדל"ן עמד, נכון לדצמבר 2009, על כ-11.5 מיליון שקל.

אספן גרופ חתמה בשבוע שעבר, באמצעות החברה-הבת אספן נדל"ן, על הסכם לרכישת 50% ממבנה מסחרי בעיר ביל שבשוויץ, לפי שווי של כ-175 מיליון שקל.

לדברי גיפמן, "החברה נמצאת בתנופה של פעילות עסקית בארץ ובחו"ל. אנחנו פועלים על מנת לנצל הזדמנויות בשוק הנדל"ן, ונמשיך לפעול להשבחת תיק הנכסים שלנו. הנכס הנוכחי נמכר במחיר גבוה משוויו בספרים ומיצה לדעתנו את אפשרויות ההשבחה שלו. המכירה התבצעה בתשואה נמוכה מאוד. התזרים החופשי שייווצר כתוצאה מהמכירה, לאחר פירעון יתרת הלוואה בגין הנכס, יעמוד על כ-8.5 מיליון שקל ויסייע לנו במימון ההשקעות האחרות אותן אנחנו מבצעים בארץ ובחו"ל".

אספן נדל"ן יוצגה בעסקה זו על-ידי משרד עורכי הדין גולדמן ארליך גבר אדלשטיין, ואילו נביעות יוצגה על-ידי עו"ד אריאל יונגר ממשרד רון גזית.