נביעות

נביעות
נביעות טבע הגליל בע"מ עוסקת בהפקה ייצור ושיווק של מים מינרליים בכדים ובקבוקים.

נביעות טבע הגליל בע"מ הוקמה בשנת 1989 בקרית שמונה לאחר שצוות מומחים מהמכון הגיאולוגי בדק ואיתר את מעיין עין זהב הבוקע בקרית שמונה, כמעיין ראוי להפקת מים מינרלים טבעיים. בשנת 1989 יצאו הבקבוקים הראשונים של החברה לחנויות ובשנת 1991 הקימה החברה את חברת הברים העוסקת בהפצה ישירה של מים מינרלים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים. בשנת 1995 החלה נביעות לשווק מים בבקבוקים ספורטיביים, בעלי פקק ספורט חדשני. בשנת 2002 ביצעה החברה מהפך מותגי שכלל שינוי הלוגו ללוגו שמסמל את עולם המים וזרימתם והבקבוקים עוצבו מחדש עם מגרעת אחיזה מיוחדת לנשיאה ומזיגה. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ונמצאת בבעלות החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (CBC) שבשנת 2000 רכשה 43% ממניות החברה ובשנת 2004 השלימה את הרכישה ורכשה את שאר המניות הפרטיות, סה"כ 86%. יו"ר יואב נחשון והמנכ"ל חזי עובדיה.

כתבות אחרונות

 
שטראוס מול אסם / צילום: Shutterstock

הניצחון של אסם, ההובלה של שטראוס: אלה מותגי המזון המועדפים

המותג במבה של אסם אומנם בראש הקטגוריה, אך מותגי שטראוס - שוקולד פרה, קפה טורקי, תפוצ'יפס ומילקי - מרכיבים את העשירייה הפותחת • האם המלחמה השפיעה על הצרכן? • מדד המותגים 2024

שירה ספיר 16.07.2024
אלפי בקבוקים חד פעמיים של נביעות בצידי הדרך של מירוץ הלילה / צילום: גיא פרל

80 אלף בקבוקים, בשעה: בתל אביב בחרו לזהם את הסביבה, אך בעולם מראים שאפשר אחרת

מירוץ הלילה של תל אביב נועד לקדם אורח חיים בריא, אך במירוץ האחרון, שנותנת החסות שלו הייתה חברת "נביעות", נזרקו עשרות אלפי בקבוקים חד פעמיים מלאים במים לצד הדרך - פי 4 ממספר המשתתפים • עיריות אחרות בעולם מוכיחות: אפשר לחלק מים לרצים גם בלי לגרום לזיהום סביבתי ובזבוז משאבים עצום

שני אשכנזי 09.12.2021
מדף בקבוקי פלסטיק של קוקה קולה / צילום: תמר מצפי
משלוחים | בלעדי

חודש אחרי שהתחילה למכור ישירות לצרכן: קוקה-קולה ישראל תגבה תשלום על המשלוח

החברה המרכזית למשקאות תעבור לגבות 30 שקל למשלוח, אך תמשיך להציע משלוח ללא עלות ברכישות מעל 250 שקל • במקביל, בחברה עברו להציע מוצרים במארזים קטנים יותר

שני מוזס 17.05.2020
מי עדן / צילום: עינת לברון
מי עדן | בלעדי

עקב המשבר: מי עדן איבדה כשליש מנתח השוק שלה

החברה, שהחזיקה בנתח שוק של כ-29%, ירדה בסוף אוגוסט להיקף של 18.2% בלבד בעקבות פרשת המים המזוהמים • מי עדן: החברה שבה לייצור מלא

שני מוזס 02.09.2018
תשעה מיליון / צילום מסך

הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2018
קוקה-קולה סאמר לאב 2016 / צילום סטודיו דחף

רשות ההגבלים שוקלת לקנוס את קוקה-קולה ישראל ב-62.7 מ' ש'

הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין: "החברה ניצלה לרעה את מעמדה כמונופול" ■ החברה המרכזית: "לדברים אין כל יסוד"

אלה לוי-וינריב 22.03.2017
יניב פיינשנייד / צילום: יקיר אדר

יניב פיינשניידר מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת נביעות

יחליף את שלי שמיר-קינן שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ■ פיינשניידר שימש בתפקידיו האחרונים כמנהל השיווק של מחלבת משק צוריאל וכמנהל השיווק של מותג טרה

שירות גלובס 01.12.2016
יהודה פורטה מנכל נביעות/ צלם: ערן לם

מנכ"ל נביעות תוקף: "המים המסוננים מלאים בחיידקים"

יהודה פורטה: "חברות המים המינרליים דאגו כל הזמן לאיכות המים. חברות ברי המים המסוננים לא דאגו לאיכות - לא כי הן לא רוצות, אלא כי הן לא יכולות" ■ תמי 4 בתגובה: "אנו עומדים בכל התקנים המחמירים"

אילנית חיות 09.03.2015

מחירי ברי המים של החברות הגדולות - עד 3,600 שקל

כמה עולה בר מים בכל אחת מהחברות הגדולות, כמה עולים מים מינרליים בכדים, והאם בכלל הכרחי לשתות מים מסוננים? ■ "גלובס" בדק מה מציעות החברות וכמה תשלמו על מים מינרליים בכדים, כשמשרד הבריאות בכלל ממליץ על מי ברז

אפרת אהרוני 24.07.2013

הפרסומות הזכורות והאהובות: בייגל בייגל ונביעות בפסגה

בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2013

בכיר לשעבר בתמי 4: "מי עדן ונביעות בקרב הישרדות"

‎בחודשים האחרונים ניטש קרב בין תמי 4 ואלקטרה בר לחברות המים המינרליים (נביעות ומי עדן), שעבורן זהו קרב הישרדות ■ הן מכפישות האחת את השנייה, מגייסות פרזנטורים ונלחמות על כל שקל בשוק

אילנית חיות 29.01.2013

הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2012

בדיקת "גלובס": נביעות ומי עדן הורידו את מחירי כדי המים

הבדיקה מגלה ירידה של כ-20% במחירי המתקנים הביתיים של מי עדן ושל נביעות מאז 2009 ■ השוואה בין מבצעי השתיים מעלה כי נביעות מעט יותר זולה

מיכל רז-חיימוביץ' 23.07.2012

הצעות רכש: המחיקה הגדולה של המניות הקטנות

החברות הקטנות והבינוניות נעלמות מהנוף בבורסה ■ רק בחודשיים הראשונים של 2012 הוגשו יותר מ-10 הצעות רכש חדשות, בהמשך לכ-30 בשנה שעברה

אביב לוי 04.03.2012

הצעת הרכש התקבלה: ורטהיים מוחק את נביעות מהמסחר

החברה המרכזית למשקאות, בשליטתו של מוזי ורטהיים, הצליחה היום למחוק מהמסחר את החברה הבת נביעות, כאשר הצעת הרכש שלה התקבלה, במחיר של 14.75 שקל למניה

נדב נוימן 28.02.2012

מוזי ורטהיים מעביר את נכסיו בחברה המרכזית לילדיו

בעל השליטה החליט להעביר לילדיו את מלוא אחזקותיו ביצרנית קוקה-קולה: 63% לבנו דוד ורטהיים, והיתרה 37% לביתו דרורית ורטהיים ■ ורטהיים כבר הודיע בשנה שעברה כי בכוונתו להעביר את נכסיו לילדיו, והוא כבר פינה את מקומו בדירקטוריונים

אבי שאולי 15.01.2012

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4