פעם שנייה בפחות משנתיים: מק'אפי השעתה את המנכ"ל בישראל

החקירה שביצעה החברה העולמית בפעילת החברה הישראלית הובילה להשעיית מנהל פעילות המכירות בישראל, צפריר חקלאי, ולהשהייה של עובד נוסף ■ בינתיים מונה אליק חייק כמחליף זמני

פעילות חברת האבטחה מק'אפי בישראל משתנה פעם נוספת. החקירה שביצעה החברה העולמית בפעילת החברה הישראלית הובילה להשעיית מנהל פעילות המכירות בישראל, צפריר חקלאי, ולהשהייה של עובד נוסף, כך נודע ל"גלובס". החקירה של מק'אפי - השנייה מזה פחות משנתיים - נחשפה ב"גלובס" לפני כחודש וחצי. בינתיים מונה אליק חייק כמחליף זמני לניהול הפעילות. במק'אפי סירבו להגיב לדברים ואת תגובתו של חקלאי לא ניתן היה להשיג.

חקלאי, מי שאחראי על המכירות והתמיכה בישראל של החברה, מונה לתפקיד בסוף 2008 בלבד, לאחר שהמנכ"ל הקודם, יניב אלפי הוצא לחופשה כפויה בעקבות הבדיקה הקודמת שביצעה החברה בישראל, ולאחר מכן פרש. הרקע לבדיקה הוא כרגיל מה שמוגדר בתור "אי סדרים", כלומר בדיקת התנהלות מקומית ששונה מהתקנות הארגוניות שמנסות החברה ליישם בכל העולם. כאשר הגיע צוות החברה לבצע את הבדיקה בישראל לפני כחודש וחצי, הגיבה מק'אפי כי "מדובר בבדיקה שגרתית", אולם כנראה שהדברים היו מורכבים יותר.