אתר b144 של בזק ייצר 22 מיליון שקל הכנסות ב-2009

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: היעד הוא להמשיך ולהוביל את תחום החיפוש הקטגוריאלי, לצד הובלת החיפוש גם בסלולר ■ בזק חשפה היום אפליקציית 144 למכשירי סלולר התומכים ברוב מערכות ההפעלה

‎‎אתר ‏b144 של בזק ייצר 22 מיליון שקל הכנסות בשנת 2009 - כך חשפה היום (ד') החברה. מדובר בגידול של 140% לעומת השנה שעברה.

לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק , היעד הוא להמשיך להוביל את תחום החיפוש הקטגוריאלי בצד הובלת החיפוש בסלולר.

בזק חשפה היום אפליקציית 144 למכשירי סלולר התומכים ברוב מערכות ההפעלה. בשלב הראשון השיקה החברה אפליקציה לחיפוש עסקים ומפות על גבי ה-iPhone. את האפליקציה הורידו למכשיריהם יותר מ-26 אלף איש. כמו כן פיתחה בזק אפליקציה זהה המתאימה גם למכשירי הטלפון החכמים של נוקיה (‏Ovi ,Blackberry‏) ולמגוון רחב של מכשירי סלולר נוספים.

בנוסף דיווחה בזק על כניסתה לתחום הרשתות החברתיות והשיקה אפליקציה נוספת ל-iPhone בשילוב הרשת החברתית "‏POXI‏". רק לאחרונה הכריזה בזק על כניסתה לרשתות החברתיות והשיקה שיתוף-פעולה ראשון מסוגו עם הרשת החברתית השכונתית ‏myHood‏.

כמו כן, בזק דיווחה על שיתוף-פעולה עם חברת ‏NAVNGO‏, המפתחת ומשווקת את תוכנת הניווט ‏igo‏ למכשירי ‏GPS‏ ולמכשירי סלולר. שיתוף-הפעולה כולל שילוב מאגר הנתונים של ‏b144‎‏ במפות, כך שניתן למצוא דרכי הגעה לבתי העסק הרלוונטיים למחפש, או לחפש בתי עסק בקרבת המשתמש.

גוראון מסר כי "מהפכת הסמארטפונים פותחת עבור אתר ‏b144‎‏ אופק צמיחה חדש. אין לי ספק כי התפתחות הגלישה בסלולר והתקדמות מתן שירותים מבוססי מיקום יביאו בשורה לחיפוש הקטגוריאלי". ‏‎‎‏