פלטפורמה חדשה מתווכת בין יצרני מוזיקה לדורשי שירים ספציפיים

ע"י האתר MusikPitch תוכלו לשלב שירים בתוכניות טלוויזיה, בפרסומות, במשחקי מחשב או בסרטי קולנוע ■ וגם: אוהבים לשתף את החברים במה שאתם עושים בכל רגע נתון? Miso היא האפליקציה בשבילכם

1. לכמת את האתר

מתחזקים בלוג פרטי או אתר עצמאי? הפלטפורמה החדשה Worldlogger עשויה לעניין אתכם. מדובר בשירות המספק למשתמשים נגישות לסטטיסטיקות של האתר שלהם בכל רגע נתון ובזמן אמת. לאחר הרשמה קצרה והשתלת קוד במערכת האתר, יכולים המשתמשים לראות כמה גולשים נמצאים אונליין בכל רגע נתון, כמה כניסות יש, כמה גולשים שונים מבקרים באתר מדי יום, מאיפה הגיעה התנועה לאתר ומהם התכנים הפופולריים ביותר. כן יכולים המשתמשים לגלות מה אומרים הגולשים על האתר שלהם, ולהגיב בהתאם לשינויים מתמידים. השירות נמצא כעת בגרסת בטא פתוחה ומוצע ללא תשלום.

2. מוזיקה און-דימנד

בעידן הדיגיטלי, מוזיקאים רבים מתקשים לייצר הכנסות, ובפרט אומנים צעירים שנמצאים בתחילת דרכם ולא מיוצגים על-ידי חברות תקליטים. האתר MusikPitch מספק פיתרון לא רע לבעיה, שכן הוא מתפקד כפלטפורמה המתווכת בין יצרני מוזיקה לבין גופים או אנשים פרטיים המחפשים אחר שירים ספציפיים אותם ניתן לשלב בתוכניות טלוויזיה, בפרסומות, במשחקי מחשב או בסרטי קולנוע. הגופים שמחפשים אחר מוזיקה יכולים להשיק תחרות באתר ולהעלות בריף של המוזיקה שהם מחפשים בעלות של כ-45 דולר, ולהגדיר כמה הם מוכנים לשלם בעבור רכישת המוזיקה המתאימה. יצרני המוזיקה, מנגד, יכולים לחפש אחר התחרות שמתאימה להם ולהציע את המוזיקה שלהם. האתר מקשר בין הצדדים כאשר הרוכש מוצא את מבוקשו, והוא זה שמעביר את הכסף ליוצרי המוזיקה.

3. אנגלית בידורית

אתר English Attack שייך לחברת סטארט-אפ צרפתית. מדובר באתר ללימוד השפה האנגלית, המותאם לצעירים בגילאי 15-35 שמעוניינים לשפר את יכולות השפה השנייה שלהם. תרגילי לימוד השפה הם סביב תוכן בידורי, הכולל גם משחקים אינטראקטיביים, סרטוני וידיאו וקומיקס, בניסיון לשלב בלימודי השפה גם את טרנד המדיה החברתית. בנוסף, מורים יוכלו ליצור תרגילים, כאשר כל מורה שיספק תוכן חינמי לאתר יוכל גם לפרסם את עצמו שם. כרגע מוצע האתר לגולשים בחינם, אך בעתיד מתכננים היזמים להציע פיצ'רים נוספים תמורת תשלום.

4. הפמליה מתמנגלת

משתמשי האייפון שכבר התרגלו להשתמש בשירותים חברתיים מבוססי מיקום כגון Foursquare ו-Gowalla, ואוהבים לשתף את החברים שלהם במה שהם עושים בכל רגע נתון, אולי יתעניינו באפליקצייה החדשה Miso, המאפשרת להם לעדכן את החברים שלהם בלי לעזוב את הבית. משתמשים שיורידו את האפליקציה החינמית מחנות האפליקציות של אפל יוכלו לעדכן (צ'ק-אין) בכל פעם שהם צופים בתוכנית טלוויזיה או סרט קולנוע מסוים, אותו יוכלו לבחור מרשימה של עשרות אלפי כותרים או להזמין בעצמם. השירות, שמתממשק גם עם טוויטר, פייסבוק ו-Foursquare, משלב בתוכו גם את האלמנט התחרותי-חברתי, שמאפשר למשתמשים לזכות במדליות ועיטורים, בהתאם לרמת הפעילות שלהם בשירות. בעתיד מתכננת החברה גם להציע פרסים למשתמשים פעילים, המגיעים מעולם הקולנוע והתוכן.