הנדל"ן לוהט: א.דורי בניה הרוויחה 7.6 מיליון שקל ברבעון הראשון

מדובר בגידול של 20% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ■ צבר ההזמנות של החברה עמד על 1.9 מיליארד שקל, כאשר מרבית הפרויקטים מיועדים לביצוע בשנתיים הקרובות

חברת דורי בניה , מקבוצת א. דורי, פרסמה היום (ג') את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון הראשון של 2010, לראשונה כחברה ציבורית. החברה סגרה את הרבעון עם גידול בהכנסות וברווח.

הכנסות החברה ברבעון הראשון ב-19% ל-246.9 מיליון שקל, כאשר העלייה נבעה בעיקר מגידול בכמות הפרויקטים המבוצעים בחברה. הרווח הגולמי של החברה ברבעון עלה ב-22% ל-19.9 מיליון שקל ושיעור הרווח הגולמי עלה ל-8.1% מהמכירות מ-7.9% ברבעון המקביל אשתקד.

"השיפור בשיעור הרווח נובע מגידול בהיקף עבודות הגמר ביחס לסך עבודות הביצוע", מסרה החברה.

בשורה התחתונה סיימה החברה את הרבעון ברווח נקי של 7.6 מיליון שקל, עלייה של 20% לעומת הרבעון המקביל. צבר ההזמנות של החברה עמד על 1.9 מיליארד שקל, כאשר מרבית הפרויקטים מיועדים לביצוע בשנתיים הקרובות. צבר ההזמנות של החברה בתחום המגורים כולל, בין היתר, את פרויקט אנטוקולסקי, G השופטים, דיזינגוף 100, נווה צדק על הים ורמת אביב ג' החדשה.

הונה העצמי של החברה עמד בסוף הרבעון על 139.1 מיליון שקל, קרי 29.2% מסך המאזן. זאת, בהשוואה לכ-75 מיליון שקל בסוף שנת 2009. בקופת המזומנים של החברה שכבו 87 מיליון שקל בסוף הרבעון.

"העליות נובעות הן מגידול בהיקפי המכירות של החברה והן בהתייעלות פנים ארגונית", אמר אסף מור, מנכ"ל החברה. "אנו מקווים להמשיך במגמה חיובית זו של שמירה על גידול בצבר ההזמנות, ולהמשיך ולמצב את א.דורי בניה כחברה המובילה בישראל בתחום קבלנות הביצוע".