אברם גרנט הודיע על התפטרות מפורטסמות'; לונדון? כבר מחכה

במכתב לאוהדי הקבוצה, אמר המאמן הישראלי: "מההחלטות הקשות שלקחתי בקריירת הכדורגל שלי" ■ אז מה היעד הבא? "הטיימס" מפרסם כי "ווסטהאם מעוניינת להציג את גרנט רשמית כבר בשבוע הבא"

אברם גרנט הודיע הערב (ה') על התפטרותו מפורטסמות' - ואמר כי "זו אחת מההחלטות הכי קשות שאי פעם לקחתי בקריירת הכדורגל שלי". במכתב לאוהדי הקבוצה, שירדה העונה לליגת המשנה באנגליה והגיעה לכונס הנכסים, התבטא המאמן הישראלי: "זו היתה תקופה מסובכת וקשה עבורינו במועדון, אבל זו גם היתה התנסות מקצועית נהדרת במובן המקצועי והאישי. אחרי הרבה מחשבות עם עצמי, החלטתי להחליף כיוון".

על-פי התקשורת האנגלית, היעד הבא של גרנט כבר ברור: ווסטהאם יונייטד. ב"טיימס" הלונדוני נכתב הערב כי "ווסטהאם מעוניינת להציג רשמית את גרנט כבר בשבוע הבא". זאת לאחר שבשבוע שעבר פוטר מתפקידו ב"פטישים" המנג'ר האיטלקי ג'יאפרנקו זולה.

ווסטהאם ניצלה השנה בקושי מירידה לאחר שסיימה במקום ה-17 בפרמיירליג, מרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום. 50% מהקבוצה נרכשו בינואר על-ידי צמד אנשי העסקים האנגלי דייויד סאליבן ודייויד גולד, שעד נובמבר החזיקו במניות בקבוצה אחרת - בירמינגהאם סיטי. מחיר העסקה עמד על 52.5 מיליון ליש"ט. 50 האחוזים הנותרים נותרו בידיה של חברת האחזקות האיסלנדית CB Holdings.

יש לציין כי בימים האחרונים הוזכר גרנט כמועמד לאמן גם את טוונטה ההולנדית, שזכתה העונה באליפות. זאת לאחר שמאמנה האנגלי, סטיב מקלארן, עבר לאמן את וולפסבורג מהבונדסליגה.

"לוי קושניר וצ'יינראי הצילו את פורטסמות' מפשיטת רגל"

"אני אף פעם לא אשכח אתכם, האוהדים השרופים של פורטסמות', שעזרתם לי להגן על קבוצה הנמצאת במצב מסובך", המשיך גרנט את דבריו. "יש מעט מאד קבוצות בעולם שיש להן אוהדים מסורים ונאמנים כמוכם".

"פורטסמות' נתנה לי תחושה של בית במקום רחוק מהבית", סיים גרנט. "אני אולי אעזוב את פורטסמות' פיזית, אבל היא תמיד תישאר בליבי. אני רוצה להזכיר את העבודה המצוינת שעושה כונס הנכסים של המועדון, אנדרו אנדרוניקו, תחת התנאים המסובכים בהם קיבל אותו ממר בלרם צ'יינראי ומר לוי קושניר שהצילו את פורטסמות' מפשיטת רגל" (הבעלים האחרונים של המועדון, שהשתלטו עליו כנגד הלוואה בסך 17 מיליון ליש"ט שנתנו לבעלים שקדם להם, עלי אל-פראג' הסעודי - ש"ב).

למרות שלגרנט היה חוזה לשנתיים נוספות בפורטסמות', כונס הנכסים של המועדון, אנדרו אנדרוניקו, הבטיח: "לא נדרוש מגרנט פיצויים. זה המעט שאנחנו חייבים לו אחרי העבודה המדהימה שהוא עשה בקבוצת הכדורגל הזאת".