מבני תעשייה: זינוק חד ברווח הנקי הרבעוני ל-55.4 מיליון שקל

סך הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על 172 מיליון שקל, שיפור קל של 2.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ ה-NOI (הרווח הגולמי מנכסים מניבים) הסתכם ב-123 מיליון שקל, עלייה של 3.3%

מבני תעשייה , זרוע הנדל"ן המניב של כלכלית ירושלים שבשליטת אליעזר פישמן, רשמה זינוק חד ברווח הנקי הרבעון הראשון של השנה ל-55.4 מיליון שקל, לעומת 2.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

השיפור בתוצאות החברה מגיע על רקע עלייה קלה בדמי שכירות, ורישום רווח של 18.7 מיליון שקל בגין עלייה בשווי ההוגן של נדל"ן להשקעה.

סך הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על 172 מיליון שקל, שיפור קל של 2.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ה-NOI (הרווח הגולמי מנכסים מניבים) הסתכם ב-123 מיליון שקל, עלייה של 3.3%.

מבני תעשיה, בניהולה של דלית בראון, הינה חברת נדל"ן בינלאומית הפועלת ב-10 מדינות באירופה, צפון אמריקה ובאסיה. היא פועלת בתחום הנדל"ן המניב והייזום למסחר ולמגורים, בנוסף לפעילותה הענ*פה בישראל. עיקר פעילות החברה מתרכז בייזום, הקמה ורכישה של מבנים בארץ ובחו"ל, המיועדים להשכרה בתחומי התעשייה, המלאכה, המסחר, ההיי-טק והמשרדים, כמו גם למגורים, ובפעילות בניית דירות למגורים למכירה בישראל.

ההון העצמי של החברה עומד על 1.3 מיליארד שקל, והיא נסחרת בשווי של 1.6 מיליארד שקל. שטח המבנים להשכרה בארץ ובחו"ל - 1.9 מיליון מ"ר, והוא כולל 5,248 חוזי שכירות. שיעור התפוסה הממוצע הינו 89.8%, בדומה לדו"חות הקודמים. השווי ההוגן של הנדל"ן המניב - 6.7 מיליארד שקל.

החברה צפויה לרשום ברבעון השני רווח לפני מס של כ-70 מיליון שקל בגין מכירת קרקע לקבוצת רכישה בפרויקט מגדלי תל אביב.

חברה נוספת המשתייכת לקבוצת פישמן, דרבן השקעות, בניהולו של יגאל לביא, סיימה את הרבעון הראשון של השנה בשיפור קל של כ-3% בהכנסות ל-87.1 מיליון שקל. אך בשורה התחתונה נרשמה ירידה של 52% ברווח הנקי ל-13.5 מיליון שקל, בעיקר בגלל תרגום דו"חות כספיים של פעילות חוץ.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"