עזריאלי מתחיל להיסחר; "אפשר לעשות עסקים בישראל"

דוד עזריאלי, בעל השליטה, בטקס הפתיחה: "אני חושב שההצטרפות שלנו לבורסה היא לא רק גיוס כסף מהבורסה אלא לתת לעם ישראל להצטרף להצלחה שלנו - הצלחה כחול לבן"

הבוקר (ב') לפני פתיחת המסחר בבורסה של ת"א התכנסו בחצר המטופחת שבקומה ה-11 של מגדלי עזריאלי בכירי הקבוצה בראשותו של דוד עזריאלי ואליהם הצטרפו כל מי שהיו מעורבים בהנפקה הגדולה ביותר שנערכה בבורסה עד כה ושהסתיימה בסוף השבוע האחרון עם גיוסם של כ-2 מיליארד שקלים לחגוג את פתיחת יום המסחר של קבוצת עזריאלי בבורסה.

"זה יום חשוב ויום גדול לקבוצת עזריאלי. לפני 27 שנה התחלנו את הקניון הראשון וזו הייתה תקופה קשה של אינפלציה של 400-500%", פתח עזריאלי את נאומו. "אנחנו גאים בכך שלמרות התנאים הקשים הנוכחיים, כל כך הרבה גופים וחברות החליטו להצטרף אלינו", הוסיף עזריאלי.

"אני חושב שההצטרפות שלנו לבורסה היא לא רק גיוס כסף מהבורסה אלא לתת לעם ישראל להצטרף להצלחה שלנו - הצלחה כחול לבן. אנחנו מוכיחים שאפשר לעשות עסקים במדינת ישראל, אפשר להרוויח ולהקים את הקניונים היפים ביותר בעולם. המטרה שלנו בהצטרפות לבורסה היא המשך החברה שתוכל להמשיך ולבנות את מדינת ישראל" סיים עזריאלי.