גראויטי חתמה הסכם להפקת פרסומות קולנוע בתלת-מימד

ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב

טרנד התלת-מימד הולך וצובר תאוצה גם בעולם הפרסום. ל"גלובס" נודע כי קבוצת הפוסט פרודקשן גראויטי, העוסקת ביצירת אפקטים מיוחדים ותלת-מימד לשוק סרטי הפרסומות בישראל, חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם חברת אורמאק הבינלאומית (ORMAQ) ליצירת פרסומות קולנוע תלת-מימד ללקוחות גראויטי.

חברת אורמאק מתמחה בהמרת סרטים מדו-מימד לתלת-מימד, ובין לקוחותיה ניתן למנות את CNN ,CARTOON NETWORK ועוד. החברה מעניקה שירותים למגוון טכנולוגיות, בהן טלוויזיה, קולנוע, אינטרנט, סלולר, DVD, Blu-ray ועוד.

את ניצני שיתוף-הפעולה בין גראויטי ואורמאק ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב, במסגרתה הצופה מתפתה להושיט יד למסך ולחטוף את גביע המילקי. פרסומת טלוויזיונית ששודרה בתלת-מימד במסגרת זו נעשתה בעבור תלמה, אשר לקחה חסות על הפרק הראשון של "הישרדות אולסטארס".

שיתוף הפעולה בין החברות יכלול איפיון פרסומות ומתן פתרון תלת-מימד המתאים לכל חברה, התאמת התסריט כדי להבטיח מקסום חוויית תלת-המימד, צילום והפקה בפועל.

עו"ד אלינור שפס, מנהלת הפיתוח העסקי בגראויטי, מסרה ל"גלובס" כי "פרסומות מילקי 3 ותלמה היו סנונית ראשונה למהלך שמתרחש בישראל בתחום התלת-מימד".

גראויטי מתמחה באפקטים מיוחדים, אנימציית תלת-מימד ופוטו-ריאליזם, ובין לקוחותיה בארץ ובחו"ל נמנים שטראוס, קוקה-קולה, HOT, בזק, יוניליוור, קווי זהב, יונדאי, וולבו, הונדה, יגואר ושופרסל.