ynet יתחיל לשווק ללקוחותיו גם שטחי פרסום בפייסבוק

מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט

לא יודעים איך לפרסם בפייסבוק? מהיום, אתר ynet יסייע לכם בשיווק המודעה שלכם גם לגולשים ברשת החברתית פייסבוק. האתר, מבית קבוצת "ידיעות אחרונות", הודיע היום (א') כי יתחיל לשווק ללקוחותיו גם שטחי פרסום בפייסבוק, במטרה להרחיב את היצע הפרסום של האתר, ובפרט בתחום הפרסום מוטה ביצוע.

למעשה, מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר, שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט.

יש לציין כי שטחי הפרסום בעמודים הפנימיים נגישים למפרסמים גם באופן עצמאי, בדומה למודל האדוורדס של גוגל.

מ-ynet נמסר כי לאורך השנה האחרונה הוטמעו באתר מערכות ניהול ואופטימיזציה אוטומטיות מהתקדמות בעולם, המאפשרות למחלקת המסחר של החברה למקסם את שטחי הפרסום הקיימים, לנהל טוב יותר שטחי פרסום חדשים ולספק שירות ותוצאות עבור קהל לקוחות הפרפורמנס.

ברק קלמנוביץ', סמנכ"ל המסחר של ynet, ציין כי "מחלקת המסחר שלנו מובילה את השוק קדימה ומציגה חדשנות וכלים מגוונים, במטרה להציע למפרסמים ב-ynet פתרונות לכל צורך - ומהיום גם בפייסבוק".

עוד אמר קלמנוביץ' כי "ynet הפך למעשה לרשת פרסום פרימיום, המציעה למפרסמים ספקטרום רחב של אפשרויות לקדם את המותג והמסר".