זכיות ראשונות בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 אריות לשלמור, 1 לבאומן

‎שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-‏SDIA‏ ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"

‎משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-3 "אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן. הזכייה הגדולה ביותר היא עבור קמפיין הרדיו ל-‏SDIA‏ - זכייה ראשונה לישראל בקטגוריית הרדיו.

בקטגורית המדיה זכה המשרד ב"אריות" ברונזה עבור קמפיין משחת השיניים אלמקס ועבור קמפיין ‏SIDA‏. בכך משלים המשרד זכייה כוללת של 12 "אריות" ב-3 השנים האחרונות.

כמו כן, המשרד הוכרז כפיינליסט בעקבות קמפיין בקבוק המכוניות המרוסקות שהוצב בנתיבי איילון במסגרת המאבק בתאונות הדרכים. זוהי המועמדות העשירית של המשרד בפסטיבל.

במקביל זכה משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ב"אריה" הראשון בתולדותיו. המשרד זכה ב"אריה" ברונזה על קמפיין הפרו-בונו לעמותת "בקול". מדובר בקמפיין "הבועה" להעלאת המודעות והתמיכה בלקויי שמיעה.

בתוך כך, אנשי באומן-בר-ריבנאי יזמו מהלך קריאטיבי לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני בקאן. במסגרת המהלך, שנקרא "‏The Impossible Brief‏", יתבקשו אנשי קריאייטיב בינלאומיים להציע בריף לפתרון הסכסוך.

הרעיונות היצירתיים ביותר ירוכזו בספר אחד שיישלח לחברי פרלמנט פלסטינים וישראלים ובראשם אבו-מאזן ובנימין נתניהו.

יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי, מסר כי ה"בריף" בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני לא נפתר עד כה על-ידי הפוליטיקאים, ולכן חשבו במשרד להפנות אותו לקהל היעד היצירתי ביותר בעולם, שמרוכז במשך שבוע אחד בשנה בפסטיבל הפרסום בקאן, אשר מקבץ אליו את אנשי הפרסום הטובים ביותר.