לברון ג'יימס? טירוף מחירים היסטרי

אוהדי מיאמי היט מגלים מאז סוף השבוע שלהקמת ה"גלאקטיקוס" יהיה מחיר לא מבוטל מבחינתם: מחירי המנויים קפצו ב-250% ■ מצד שני, אוהדי ניו יורק ניקס המאוכזבים יוכלו לשלם עכשיו פחות

אוהדי מיאמי היט מגלים מאז סוף השבוע שלהקמת ה"גלאקטיקוס" יהיה מחיר לא מבוטל מבחינתם. ביממה האחרונה בלבד קפץ ב-250% המחיר הממוצע של מנוי ל-41 משחקי הבית בעונה הסדירה של הקבוצה. מדובר בשוק הכרטיסים מיד שנייה שנמכרים ברשת.

המחיר הממוצע נכון לסוף השבוע למנוי עומד על 8,250 דולר, בהשוואה ל-3,239 דולר לפני ההכרזה של לברון.

גם בכיוון ההפוך יש תנועות. אצל אוהדי הניקס המאוכזבים מהבחירה של לברון במיאמי, צנח המחיר הממוצע למשחקי העונה הסדירה במדיסון סקוור גארדן ל-4,510 דולר - ירידה של 18% תוך יממה. בקליבלנד, שנתרה ללא לברון, אפשר להשיג היום כרטיס מנוי לעונה שלמה עבור 935 דולר, ירידה של מעל 60% לעומת המחיר ששולם כשלברון שיחק בקבוצה.

ב"פורבס" מעריכים כי ה"החלטה" של לברון הקפיצה את הערך של מיאמי היט ל-410 מיליון דולר - עלייה של 12%. קליבלנד קבאלירס איבדה מערכה 19% ונפלה לשווי של 390 מיליון דולר בגלל עזיבתו של קינג ג'יימס.

אגב, דקות ספורות אחרי ההכרזה של לברון, הפכה מיאמי היט בסוכנויות ההימורים למועמדת הראשית לאליפות בעונה הקרובה. מיחס זכייה של 22% לאליפות, קפצה ההיט ל-38%. הלייקרס שהיו מועמדים ראשיים עם 33%, מחזיקים כעת ב-31% בלבד בקרב סוכנויות ההימורים, לפני אורלנדו מג'יק (11%), ושיקגו בולס עם 9%.