ירון ליכטנשטיין פותח קבוצת תוכן חדשה - ADD

החברה החדשה, "ADD - CONTENT AGENCY", תיתן מענה שלם להפקות - מייצוג אנשיה, דרך הליך ההפקה ועד לשיווק בחו"ל ■ ליכטנשטיין שימש ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל סוכנות לוק של "ידיעות אחרונות"

ירון ליכטנשטיין מקים קבוצת תוכן חדשה בשם ADD - CONTENT AGENCY. ב-5 השנים האחרונות שימש ליכטנשטיין כמנכ"ל סוכנות לוק של "ידיעות אחרונות".

כבר השבוע נחנכו משרדי חברה החדשה ברמת-החי"ל בתל-אביב.

ADD, בבעלותו של ליכטנשטיין, חתנו של מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, הוקמה בהשראת המודל העסקי של סוכנות WILLIAM MORRIS ENDEAVOR האמריקנית, אשר מעניקה מענה שלם להפקות טלוויזיה תיאטרון וקולנוע - החל משלב פיתוח היצירה ועד לשלב הסופי של שיווק ומכירת התוכן בארץ ובחו"ל.

החברה החדשה אמורה לחבר בין יוצרים, שחקנים, בימאים ועורכי תוכן לפלטפורמות השונות. החברה גם מכוונת לעולם התוכן הדינמי העכשווי, לשילוב מדיות וזירות בידור מגוונות, ולפיתוח אסטרטגיות שיווק מוטות בידור למותגים מסחריים.

מיוצגיה של ADD - CONTENT AGENCY יבואו מכל תחומי הבידור והמדיה - יוצרי טלוויזיה וקולנוע, מוזיקה, במה, אינטרנט ומדיה דיגיטלית.

כקבוצת תוכן תתמקד החברה בפיתוח חבילות תוכן למדיות השונות, לישראל ולחו"ל, ובייצוג יוצרים, במאים ושחקנים. על-פי ההערכה, מדובר בכאלה שהיו מיוצגים עד היום בסוכנות לוק.

הרחבת הפעילות היא המשך לניהול וייזום פרויקטים בהם היה שותף ליכטנשטיין, בהם הסדרה "חצויה" בשיתוף דארסט דורי מדיה, "אחיות לילה" עם מירי בוהדנה, אילנית לוי והילה נחשון בשיתוף אולפני הרצליה, והמחזמר המצליח מבית דיסני "היי-סקול מיוזיקל".

בימים אלה ליכטנשטיין שותף יחד עם משה ולאון אדרי בסרט הקולנוע החדש "רוק בקסבה", בבימויו של יריב הורביץ ובכיכובם של יון תומרקין ואנחל בונני - שלושתם מיוצגים על-ידו.

קבוצת התוכן החדשה מעורבת בימים אלו גם בשתי הפקות של "קודה תקשורת" - סדרת טלוויזיה חדשה; "הסוכנות", אותה כותב ירון טן-ברינק; ו"נויה", סיטקום חדש לערוץ הילדים.

השבוע סוכם גם עם HOT על שתי עונות נוספות לסדרת הלהיט "עספור", אותה יצרו חנן סביון וגיא עמיר, שהינם שותפים במחלקת התוכן של ADD - CONTENT AGENCY. השניים גם משחקים בסדרה.