רשת רבוע כחול תקים לקראת הקיץ, בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, מתחמי חוויה ב-60 סניפי רשת מגה. עלות הפרויקט עומדת על 12 מיליון שקל.
זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, אמר כי "עד כה שיתופי-הפעולה בין הרשתות לספקים היו נקודתיים ומוגבלים בעיקר לנושא המחיר. בבניית מתחמי החוויה ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף-פעולה אמיתי והחלטה משותפת להתמקד בלקוח ולרכז את המאמצים המשותפים ברצפת המכירה".
המתחמים כוללים משחקים, הפעלות יצירה, חוויות טעימה ומגוון אטרקציות לכל המשפחה.
הפעילות במתחמי החוויה תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה החל מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט.
הספקים שייקחו חלק הפרויקט הם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.