בן כספית: נתניהו ידע על האסון ברומניה וחגג יומולדת עד 22:00

לשכת נתניהו מכחישה בתוקף את טענותיו של עיתונאי ופרשן "מעריב" ■ כספית: לשכת שר הביטחון עודכנה באירוע ברומניה ב-16:00, לשכת הנשיא ב-17:00. איך ייתכן שלשכת נתיהו עודכנה רק ב-18:09?

העיתונאי ופרשן "מעריב" בן כספית ממשיך היום (ה') לטעון טענות קשות ביותר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הנוגע להתנהלות בשעות בהן נודע על אסון המסוק ברומניה.

לפי כספית, נתניהו המשיך לחגוג במסיבת יום-ההולדת של בנו גם לאחר שקיבל את הבשורה המרה על אסון המסוק ברומניה, בו נהרגו 6 חיילי צה"ל.

ראוי לציין כי לשכת נתניהו מכחישה בתוקף טענה זו.

כספית טוען כי בידיו עדויות חדשות, לפיהן נתניהו שהה במסיבת יום-ההולדת עד השעה עשר בלילה ויצא 2-3 פעמים לטלפונים קצרים. כמו כן, הוא טוען כי אורחים אחרים במסיבה ידעו על אסון המסוק, כאשר חלקם אף עודכנו על-ידי ראש הממשלה בעצמו, וכספית טוען כי זוהי הוכחה לכך ש"התירוץ על רצונו (של נתניהו) לשמור על סודיות - מופרך".

תחת הכותרת "ידע וחגג" כותב כספית: "בניגוד למה שאומרים בלשכת ראש הממשלה, נתניהו לא עזב את מסיבת יום-ההולדת. הוא לא פרש ללשכתו, לא עבר למשרדו, לא הסתגר עם יועציו. הוא יצא פעמיים או 3 פעמים לטלפונים קצרים בחדר העבודה הקטן שבמעונו, וחזר לחגיגה כאילו כלום".

לפי כספית, לשכת שר הביטחון עודכנה באירוע ברומניה בשעה 16:00, ולשכת הנשיא בשעה 17:00. לכן, לדבריו, הטענות כי לשכת נתיהו עודכנה באירוע רק בשעה 18:09 אינן הגיוניות.