סלקום זכתה במכרז הטלפוניה של החשכ"ל במיליוני ש' בשנה

החברה אמורה לקבל בימים הקרובים הודעה על זכייה במכרז לאספקת שירותי תקשורת קווית לחלק גדול יחסית ממשרדי הממשלה ■ בזק, הספקית האוטומטית לשירותים טלפוניה מסוג זה, לא השתתפה במכרז

הישג לחברת סלקום . החברה אמורה לקבל בימים הקרובים הודעה על זכייה במכרז של החשב הכללי (החשכ"ל) לאספקת שירותי תקשורת קווית לחלק גדול יחסית ממשרדי הממשלה.

מדובר במכרז שיצא לדרך לפני כחצי שנה, ובמסגרתו תיכנס סלקום כספקית תקשורת נייחת. בזק, הספקית האוטומטית לשירותים טלפוניה מסוג זה, לא השתתפה במכרז.

מדובר במכרז הטלפוניה הגדול ביותר בישראל, במסגרתו יחוברו מרכזיות משרדי הממשלה בהיקף של 20% מכלל הצירים (חיבור ללקוחות עסקיים).

הכנסות של מיליונים

הזכייה היא לתקופה של שנתיים, עם אופציה לשנה נוספת. למרות השם היומרני, עדיין סך ההכנסות מהמכרז צפויות להסתכם בכמה מיליוני שקלים בשנה וההישג הוא בעיקר אסטרטגי. סלקום הציעה במסגרת התחרות עם מתמודדים אחרים תעריף של 2.5 אגורות לדקה לשיחה בטלפונים נייחים, ו-28.5 אגורות לדקה לשיחות על תשתית ניידת.

עד כה בזק היתה החברה היחידה שסיפקה תשתית נייחת לשיחות במשרדי הממשלה. בסלקום מקווים כי הזכייה תספק להם בעתיד מנוף לקבלת קווים של גופים נוספים שהינם חלק מהעסקה הנוכחית. לא מדובר בשירותים חדשים של סלקום, שכן החברה מספקת בשנים האחרונות גם שירותי תקשורת נייחת לקהילה העסקית.