ממונדיאל ההומלסים ל...התקפה של מנצ'סטר יונייטד

אלכס פרגוסון החתים את בבה, חלוץ ויטוריה גימראש שייצג את פורטוגל בעבר ב"מונדיאל מחוסרי הבית"; סכום ההעברה נקבע על 8.8 מיליון אירו

מנצ'סטר יונייטד השלימה את מכסת הרכש שלה לקיץ הקרוב, אחרי שהחתימה את חלוץ ויטוריה גימראש, טיאגו מנואל דיאס קורייה ("בבה"). הפרט הפיקנטי בעסקה הוא העובדה שבבה ייצג בעבר את פורטוגל ב"מונדיאל ההומלסים", כך מפרסם אתר האינטרנט של הקבוצה הפורטוגלית. בבה חתם במדי ויטוריה רק לפני שבעה שבועות.

יונייטד תשלם עבור השחקן 8.8 מיליון אירו, מה שיקפיץ את מסע הרכש שלה הקיץ לסכום כולל של 26.8 מיליון אירו בלבד. גם בעונה הקודמת היתה יונייטד שקטה יחסית בשוק ההעברות, עם הוצאה של 27.4 מיליון אירו.

סך ההוצאה על רכש הקיץ בפרמיירליג עומד עד כה על 270 מיליון אירו, אחרי שבעונת 2009/10 כולה (כולל חלון ההעברות החורפי) הוציאו 20 הקבוצות האנגליות הבכירות סכום של 584 מיליון אירו. מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה השלישית בפרמיירליג מבחינת הוצאה על רכש הקיץ, אחרי מנצ'סטר סיטי שהוציאה 87.9 מיליון אירו וצ'לסי שפיזרה 38 מיליון אירו.

הליגה הפורטוגלית, ממנה הגיע בבה, ממשיכה ליהנות מהכנסות ממכירת שחקנים - מכרה הקיץ שחקנים בהיקף של 114 מיליון אירו, לעומת השקעה של 69 מיליון אירו בלבד בקנייה (44.5 מיליון אירו פלוס).