ערוץ 10 ישדר את תוכניתו של גיא פינס פעמיים ביום

החל מנובמבר תשודר תוכנית הבידור היומית ב-19:30 וגם במשבצת שלה כיום ■ עונה 5 של "הישרדות" תשודר כבר בעונה הקרובה ■ "לונדון וקירשנבאום" תוקדם ל-17:00

ערוץ 10 ישדר החל מנובמבר פעמיים ביום את תוכניתו של גיא פינס - כך נודע ל"גלובס".

בערוץ החליטו לשנות את לוח השידורים החל מנובמבר ולהקדים את התוכנית החיה של מגזין הבידור ל-19:30, מיד לאחר תוכניתו של ישראל אהרוני. כעת נודע כי למרות זאת אין כוונה לבטל את מהדורת הלילה של התוכנית, כפי שהיא משודרת היום, ולהשאירה במתכונת מעט שונה.

בערוץ החליטו לשנות את לוח השידורים החל מהחורף הקרוב, כך שתוכניתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום תוקדם ל-17:00 אחר-הצהריים. בפעם הקודמת שביקשו בערוץ לשנות את שעת השידור של התוכנית, הדבר גרר תגובות נזעמות. מיד אחר-כך תשודר תוכניתו של רפי רשף.

כמו כן נודע כי בערוץ שוקלים להקדים את העונה החמישית של "הישרדות" לשידור כבר השנה. העונה כבר הסתיימה להצטלם, והיא דורשת עריכה. אם תשודר בחורף הקרוב, היא תהיה תוכנית הריאליטי החמישית של הערוץ השנה, אחרי "הרווק", העונה הנוכחית של "הישרדות" ועונות נוספות של "לרדת בגדול" ו"היפה והחנון" שיעלו בהמשך השנה.

מערוץ 10 נמסר: "בימים אלה אנו שוקדים על לוח השידורים לחודש נובמבר, במסגרתו יוצגו מספר שינויים וחידושים". באשר ל"הישרדות" אמרו שם כי "'הישרדות' תחזור למסך בשנת 2011".