רון קופמן: "אלי ישי, אתה חולירע פרימיטיב. בגלל טינופת כמוך שונאים את העם היהודי"

שר הפנים ממשיך להתכתש עם אנשי התקשורת: לאחר שהתלונן על גבי גזית ועל אסי עזר, הגיש ישי למועצת העיתונות תלונה על התבטאויות קופמן נגדו: "חופש הביטוי אצלו הוא חופש הביזוי"

שר הפנים אלי ישי ממשיך במלחמתו נגד אנשי תקשורת שיוצאים נגדו. אחרי שהתלונן נגד שדר הרדיו גבי גזית ונגד מגיש הטלוויזיה אסי עזר, יצאה מלשכתו של השר תלונה למועצת הכבלים והלוויין ולמועצת העיתונות נגד העיתונאי רון קופמן, בעקבות דברים קשים שאמר השבוע בתוכנית "יציע העיתונות" המשודרת בערוץ הספורט.

בתוכנית ששודרה ב-23 באוגוסט 2010 אמר קופמן על סגן ראש הממשלה ושר הפנים ישי: "הוא חולירע, חתיכת פרימיטיב. אולי בקרב העדה הפרמיטיבית שלך עם הרב הפרמיטיבי שלך אתה נראה טוב. תבין שבגלל אנשים כמוך אנחנו עם שנוא וגזע שנוא, ומתעבים אותנו בגלל טינופת כמוך".

יועץ התקשורת של ישי, רועי לחמנוביץ, כתב בתלונתו: "סבורני כי אין צורך להרחיב בחומרת הדברים, אך פטור בלא כלום אי-אפשר. מר קופמן, כמתוך ביב שופכין, הפך לו לשגרה לטנף ולגדף, ובעת הזאת אין בכוונתי יותר להחריש".

לדבריו, "קופמן, בשפתו הדלוחה והרדודה, מעליב עובד ציבור, וחמור מכך - הופך את השר ישי למקור לכל צרות עם ישראל ומדינת ישראל. אני מבקש לשאול: האם מר קופמן מבקש גם להנחות מאן דהוא מה נכון לעשות כדי 'שנפסיק להיות עם שנוא וגזע שנוא?' קרי, מה לעשות עם השר ישי?? מדובר בקריאה חמורה להתססה".

לחמנוביץ מסיים את דבריו באומרו: "קופמן לוקח את חופש הביטוי והופך אותו לחופש הביזוי, ומן הראוי שלא יחמוק מן המגיע לו. קופמן, שהפך לשם דבר בהשתלחויותיו חסרות הרסן, משדר לציבור הרחב בהתנהלותו כי החוק עבורו הוא בבחינת המלצה וירטואלית. ראוי שעם ישראל ידע ויבין כי אין במקומותינו שיח אשפתות".

ממועצת הכבלים והלוויין נמסר כי היא פתחה בבדיקה בעקבות התלונה.

מערוץ הספורט לא נמסרה תגובה.