המשביר לצרכן: הפסד נקי של כ-3.5 מיליון שקל ברבעון השני

זאת לעומת הפסד של כ-1.37 מיליון שקל ברבעון המקביל ■ ברשת מסבירים כי ההפסד נגרם מגידול בהוצאות, הנובע מפתיחת סניפים חדשים שהובילו לגידול בשכר וכן בשכר דירה ואחזקה

קבוצת המשביר לצרכן פרסמה היום (א') את דו"חותיה לרבעון השני של 2010, מהם עולה כי הכנסותיה ברבעון הסתכמו בכ-574 מיליון שקל, לעומת כ-566.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה הרשת על הפסד של כ-3.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-1.37 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

במשביר לצרכן מסבירים כי כי ההפסד נגרם מגידול בהוצאות, הנובע בעיקרו מפתיחת סניפים חדשים שהובילו לגידול בשכר וכן בשכר דירה ואחזקה. לדברי החברה, "סניפים חדשים אלה עדיין לא הגיעו לקצב מכירות מלא, והגידול בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד עדיין אינו מבטא את מלוא עוצמתם".

בנוסף, מבצעי מכירה שונים, ששחקו את הרווחיות בעקבות השינוי בעיתוי חג הפסח לעומת אשתקד, וכן הפסדי חברת קשרי תעופה - תרמו את שלהם להרעה בשורה התחתונה.

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, ציין כי "במחצית הראשונה של שנת 2010 פעלנו רבות לפיתוח העסקי של מועדון 365 וביישום האסטרטגיה להפיכתו לפלטפורמה הקמעונאית המובילה בישראל. במסגרת זו אנו משקיעים כיום משאבים כספיים בהקמת רשת הסופרמרקטים 'קוסט 365', שצפויה להתחיל לפעול בשנת 2012, ובחברת התקשורת 'טלקום 365', שצפויה לפעול בשנת 2011".

לדברי שביט, "אנו מאמינים כי השקעות אלה, באמצעותן אנו מפתחים את מנועי הצמיחה העתידיים של מועדון 365 - יחד עם שיתופי-הפעולה שלנו עם חברות שיצטרפו ל'קואליציית 365', כדוגמת אופיס דיפו וסונול - יאפשרו לקבוצה לבצע קפיצות מדרגה משמעותיות בשנים הקרובות, ויביאו להגדלת רמת ההכנסות והרווחיות של הקבוצה".