איגוד הכדורסל מעביר ליגת העל לנשים מערוץ הספורט ל-ONE

אתר ONE רכש את זכויות הטלוויזיה, הסלולר והאינטרנט של הליגה ל-3 שנים ■ על-פי ההסכם בין הצדדים, האתר התחייב למצוא לליגה פלטפורמת טלוויזיה חינמית

אתר האינטרנט ONE רכש את זכויות השידור של ליגת העל לנשים בכדורסל ל-3 שנים. מדובר על זכויות הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר של הליגה.

המשא-ומתן בין הצדדים החל לאחר סיום ההסכם בין איגוד הכדורסל לערוץ הספורט, שהחזיק בזכויות ליגת העל לנשים במהלך העונות האחרונות. שיתוף-פעולה דומה נידון לפני מספר שבועות גם בין אתר הספורט למינהלת ליגת הכדורסל, אולם בסופו של דבר המינהלת צפויה להמשיך וללכת עם ערוץ הספורט.

באיגוד הכדורסל אומרים כי הרקע להחלטה להיפרד מערוץ הספורט נובע מניסיון הערוץ להוריד משמעותית את הסכום ששולם עבור זכויות ליגת העל לנשים.

כחלק מההסכם התחייב אתר ONE לדאוג לשידור המשחקים בפלטפורמה חינמית. ב-ONE אמרו כי כעת, לאחר רכישת הזכויות, יפנו לחברות HOT ול-yes באשר למכירת הזכויות.

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, אמר כי "איגוד הכדורסל יעשה הכול על מנת לחשוף את הכדורסל לציבור רחב ככל הניתן. השילוב בין טלוויזיה ואינטרנט הוא הפלטפורמה המוצלחת ביותר לחשיפת הענף לדור הצעיר".

מנכ"ל ONE, אודי מילנר, מסר: "אני שמח להרחיב את הפלטפורמה של ONE ולשדר את תכני איגוד הכדורסל. בכוונתנו לפנות בקרוב ל-HOT ול-yes באשר לשידור ליגת העל לנשים, ואין לי ספק כי ניתן את הבמה המקסימלית לענף הכדורסל בארץ בכלל ולכדורסל הנשים בפרט".