שמידט: "גוגל תשלב ממד חברתי במוצריה בחודשים הקרובים"

אחרי חרושת של שמועות ומסע של רכישות, הודה סוף סוף מנכ"ל גוגל כי החברה מתכננת להוסיף למוצריה ממד חברתי ■ לא הודה בפה מלא כי בכוונת החברה להקים רשת חברתית

אחרי חרושת של שמועות ומסע של רכישות, הודה אתמול (ג') מנכ"ל גוגל , אריק שמידט, כי החברה מתכננת להוסיף למוצריה ממד חברתי. בחודשים האחרונים ביצעה ענקית האינטרנט סדרת רכישות של חברות העוסקות בתחום הרשתות החברתיות, מה שהחל חרושת שמועות סביב כוונת החברה להקים רשת חברתית שתתחרה בפייסבוק.

במפגש עם עיתונאים אמש באריזונה, ארה"ב, שמידט אמנם לא הודה בפה מלא כי בכוונת החברה להקים רשת חברתית, אך גם הוספת ממד חברתי למוצריה הוא צעד בדרך לשם. לדבריו של שמידט, הטמעת מאפייני הרשת החברתית באתריה של גוגל צפוי להתרחש כבר בחודשים הקרובים, אולם הוא סירב לפרט בעניין מעבר לכך.

ההצהרה של שמידט באה שעות ספורות לאחר שאחד מהבכירים בפייסבוק טען כי גוגל מנסה לבנות רשת חברתית משל עצמה. "הם משחקים איתנו תופסת", אמר סטיבן דולן, מנהל מסחרי באזור אסיה של פייסבוק, שעברה השבוע את מנוע החיפוש של גוגל בתור האתר הפופולרי ביותר בקרב הגולשים בארה"ב.

לדבריו, גוגל עתידה להשיק "פלטפורמה חברתית די גדולה. התקשורת הבין-אישית עוברת להתקיים יותר ויותר באמצעות רשתות חברתיות", הוסיף בכנס בהונג קונג.