ישיבת ועד מחוז ת"א של לשכת עוה"ד פוצצה ע"י חברי האופוזיציה

בשל כך לא הושלמה ההצבעה המסכמת לאישור סך התקציב של ועד המחוז ■ יו"ר ועד המחוז, עו"ד דורון ברזילי: "כל המלעיזים יכולים להירגע - תקציב ועד המחוז יעבור בהקדם"

ישיבת ועד מחוז תל-אביב של לשכת עורכי הדין אמש (ב'), שהוקדשה לאישור תקציב המחוז לשנת 2011, פוצצה על-ידי חברי האופוזיציה סמוך לסיומה.

בשל כך, ההצבעה המסכמת לאישור סך התקציב בכללותו לא הגיעה לסיומה, כיוון שלאחר עזיבת חברי האופוזיציה לא יכול היה יו"ר ועד המחוז, עו"ד דורון ברזילי, להמשיך בישיבה בשל מיעוט נוכחים.

בהצבעה שרר שוויון של 9 תומכים ו-9 מתנגדים לסכום התקציב, ואולם חברי האופוזיציה נטשו את הישיבה לפני שהקול המכריע לטובת סיעתו של ברזילי חזר לאולם.

לדברי חבר האופוזיציה בוועד המחוז, עו"ד עדי הדר, המזוהה עם ראש הלשכה עו"ד יורי גיא-רון, הישיבה דווקא לא פוצצה אלא הסתיימה, וברזילי לא הצליח להעביר את התקציב בכללותו בהצבעה המסכמת.

מוועד מחוז תל-אביב נמסר כי ההצבעה החסרה תקוים בישיבה הקרובה, מיד לאחר חג סוכות.

"אני מצר על כך שמספר עורכי דין מהאופוזיציה במחוז התנהלו בצורה בלתי ראויה בישיבה, עזבו בטרם ננעלה הישיבה ולא איפשרו להביאה לסיומה התקין", אמר עו"ד ברזילי, "אך כל המלעיזים יכולים להירגע - תקציב ועד המחוז יעבור בהקדם, כפי הנדרש, והוועד ימשיך לעשות פעילויות למען החברים במחוז, כפי שנהגנו כבר בעבר".