יריד הטלוויזיה החצי-שנתי "מיפ" נפתח היום (א') בצרפת. בין עשרות אלפי המשתתפים בכינוס, שנערך בעיר החוף קאן, נמצאים גם מאות אנשי תעשיית הטלוויזיה הישראלית.
בין באי האירוע נמצאים מפיקים, אנשי זכייניות וגופי שידור ומפיצים ישראליים. כמו כן, גם בשוק זה יוקם הדוכן הישראלי של מכון היצוא הישראלי, שהפעם אמור להיות רחב ידיים מהירידים הקודמים.
בין הגורמים הישראליים הבולטים השנה יהיו מפיץ הפורמטים אבי ארמוזה, העומד בראש "ארמוזה פורמטס"; המפיק אסף גיל; מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון; והעומדת בראש הפעילות הבינלאומית של החברה, סיגל שלדג; ענקית הטלנובלות דורי מדיה, בראשותו של נדב פלטי; ורבים אחרים.
במהלך הפסטיבל השנה, שיימשך 3 ימים, ישיק ארמוזה שעשועון חדש בשם "7 שאלות למיליון", לאחר ששעשועון אחר שהוא מפיץ - "אלבום החתונה" של ריאליטי ואולפני הרצליה - נבחר לאחד השעשועונים המבטיחים.
ל"גלובס" נודע כי כבר כעת נרשמת התעניינות בפורמט "מחוברות" אותו מפיץ ארמוזה עבור HOT ברחבי אירופה.
עוד נודע כי אסף גיל, העומד בראש "גיל הפקות", יתור בימים הקרובים אחר פורמטים לרכישה, לאחר שבימים אלה הוא מפיק כ-8 הפקות פורמטים עבור גופים שונים בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.