פתאל מרחיבה את מותג המלונות הרודס לת"א, ירושלים וים המלח

תהפוך את לאונרדו פלאזה בת"א למלון קונספט במחווה לת"א הקטנה ■ גם המלונות בירושלים ובים המלח יעברו מיתוג מחודש ‏‎■‎‏ ההשקעה: 60 מיליון שקל בת"א ו-100 מיליון דולר בירושלים

רשת המלונות פתאל מרחיבה את מותג מלונות היוקרה "הרודס" גם לתל-אביב ותהפוך את מלון לאונרדו פלאזה בעיר למלון קונספט סביב נושא תל-אביב הישנה, בהשקעה של 60 מיליון שקל.

בנוסף תקים פתאל את מלון הרודס ירושלים בהשקעה של כ-100 מיליון דולר, ותמתג את מלון לאונרדו פלאזה בים המלח כמלון הרודס ים המלח לצד שדרוגו - כך עולה מהתוכניות שחשף היום (ד') דוד פתאל, הבעלים של רשת פתאל, במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון לאונרדו פלאזה בתל-אביב.

כזכור, רשת פתאל הפכה לבעלים של מחצית ממלון הרודס באילת לאחר שרכשה בשנה שעברה את חברת אזורים תיירות מידי שעיה בוימלגרין. זו החזיקה 50% ממלון הרודס באילת לצד יואב איגרא, שמחזיק ב-50% הנותרים. במסגרת רכישת אזורים תיירות הוסיפה פתאל 12 מלונות לתיק הנכסים שלה.

כיום ממותגים רוב בתי-המלון של רשת פתאל, המחזיקה ב-29 מלונות בישראל ו-34 מלונות בחו"ל, תחת השם "לאונרדו". אולם, לאחרונה החליטה הרשת כי ברצונה להרחיב את המותג "הרודס" כמותג היוקרה של הרשת, וזאת לאחר שסקרים שביצעה הצביעו כי המותג "הרודס" נתפש כמותג המלונות היוקרתי ביותר, בעל "ערכי מותג של איכות, יוקרה ופינוק".

מאחורי עיצוב קונספט מיתוג "הרודס" ב-3 המלונות עומד איגרא. במסגרת המהלך תסגור הרשת את מלון לאונרדו פלאזה שבבעלותה ברחוב הירקון בתל-אביב החל מחודש דצמבר, ותשפץ אותו כך שיהפוך למלון קונספט לפי רעיון שעיצב איגרא, ולפיו המלון בן 330 החדרים יפעל סביב נושא תל-אביב של פעם, זאת בהשקעה של כ-60 מיליון שקל.

‏"הרבה אנשים שמגיעים לעיר אומרים שחבל שאין בה מלון מיוחד", אמר פתאל. "יש את מלון הילטון כמובן, שהוא לא מלון אלא מוסד, והוא תמיד יוביל בעיר. אבל אנחנו נעשה פה מלון יוקרה, הרודס תל-אביב, שיהיה לו קונספט מיוחד".

לדברי איגרא, "שנות ה-30 בתל-אביב היו שנים יפות, ולכן נשתמש באלמנטים של תל-אביב משנות ה-30. הצוות והדמויות של בובות המלון יהיו לבושים כולם בסגנון תל-אביב של שנות ה-30. בחזית המלון יהיו אלמנטים שעשויים עץ, והכניסה למלון תהיה ירוקה, ותתחיל שם שדרה של פיקוסים, שהם אלמנט חשוב של תל-אביב. בחדר האוכל תהיה אווירה של בוסתן, והמים בבריכה יישאבו בחזרה לים. נקים שם את הסוויטה הכי טובה בתל-אביב, בשטח של 180 מ"ר. בכניסה למלון יהיה שומר בלבוש בריטי, למרות שנרצה לטשטש את הסממנים של המנדט הבריטי".

בירושלים תקים רשת פתאל ברחוב קינג ג'ורג' את מלון הרודס ירושלים בקרקע הסמוכה למלון לאונרדו פלאזה ירושלים, לשעבר מלון פלאזה של אזורים. מלון זה, בהשקעה של כ-100 מיליון דולר, יכלול כ-300 חדרים, והרשת צופה שעד סוף 2011 יתקבל היתר הבנייה.

מלון לאונרדו פלאזה בים המלח, שבבעלות הרשת, לשעבר שרתון פלאזה, יהפוך גם הוא למלון הרודס ים המלח, וישודרג בעלות השקעה שכרגע לא ידוע מה יהיה היקפה. ברשת מאמינים כי המלון בן 227 החדרים, לאור מיקומו הסמוך למים, יוכל להפוך למלון היוקרתי ביותר בים המלח - ולהתחרות בישרוטל ים המלח, שהצליח למרות מיקומו הפחות אופטימלי.