קומסקור: ישראל במקום השני בעולם בפעילות ברשתות חברתיות

דו"ח של חברת המחקר: הזמן הממוצע שבילה כל גולש ישראלי ברשת החברתית בה הוא משתמש עומד על 9.2 שעות בחודש ■ גולשי האינטרנט ברוסיה הם הפעילים ביותר בעולם

דו"ח של חברת המחקר קומסקור מגלה כי גולשי האינטרנט ברוסיה הם הפעילים ביותר בעולם ברשתות חברתיות, כשבמקום השני מדורגת ישראל.

על-פי ממצאי הסקר, 34.5 מיליון גולשי אינטרנט ברוסיה, המהווים 74.5% מכלל אוכלוסיית גולשי האינטרנט במדינה, ביקרו לפחות באתר רשת חברתית אחת במהלך חודש אוגוסט האחרון, כשהזמן הממוצע שבילה כל גולש רוסי ברשת החברתית בה הוא משתמש עומד על 9.8 שעות בחודש.

נתון זה מציב את רוסיה במקום הראשון בדירוג פעילות הגולשים ברשתות חברתיות, כשישראל נמצאת אחריה עם זמן גלישה ממוצע ברשתות חברתיות של 9.2 שעות מדי חודש עבור כל גולש. במקום השלישי נמצאת טורקיה, שבה מבלה הגולש משך זמן ממוצע של 7.6 שעות ברשתות חברתיות מדי חודש.

על אף הדומיננטיות הכמעט מוחלטת של פייסבוק בשוק הרשתות החברתיות, הרשת החברתית הפופולרית ברוסיה היא Vkontakte.ru, עם 27.8 מיליון משתמשים במדינה.

במקום השני בדירוג הפופולריות נמצאת אודנוקלסניקי עם 16.7 מיליון משתמשים. פייסבוק מדורגת רק במקום החמישי בשוק הרוסי עם 4.5 מיליון משתמשים בלבד, ובשנה האחרונה גדל מספר המשתמשים בה ב-376%.

11
 11