אהובי מעמיק מעורבותו ברבד: מונה ליו"ר דירקטוריון החברה

מדובר בפעם הראשונה שבה בעל השליטה אהובי, עם החזקה של כ-73.6%, מתמנה לתפקיד רשמי בחברה

יגאל אהובי, בעל השליטה בחברת הנדל"ן רבד , מעמיק את מעורבותו בחברה. היום מדווחת רבד, כי אהובי מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה, והוא יסייע בהובלתה, לצד המנכ"ל, אריאל אבן. מדובר בפעם הראשונה שבה אהובי מתמנה לתפקיד רשמי בחברה. אהובי, הפועל מזה שנים ארוכות בשוק הנדל"ן במערב אירופה, רכש את השליטה ברבד במרץ 2007, והוא מחזיק כיום בכ-73.6% ממניותיה.

אהובי מעוניין לתרום לחברה מניסיונו ומקשריו העסקיים במדינות בהן פועלת החברה, וזאת על מנת להרחיב את קשת ההזדמנויות העסקיות העומדות בפני החברה ולחזק את יכולתה לנצל הזדמנויות אלו.

אהובי פועל במערב אירופה ומפעיל ממשרדו בלונדון מערך תפעולי של אנשי נדל"ן באמצעותו מאותרות עסקאות נדל"ן אטרקטיביות המוצעות לרבד ובמידה והן תואמות למדיניות ההשקעה של רבד אף מבוצעות.

אריאל אבן, מנכ"ל רבד, אמר היום: "מינויו של יגאל אהובי ליו"ר החברה משקף את אמונו של אהובי ברבד, ומחזק את הקשר בינו לבין החברה. נסיונו הרב של אהובי, הכולל למעלה מ-20 שנות ותק בשוק הנדל"ן ומאות עסקאות בהיקפים כספיים של עשרות מיליארדי שקלים, יתרום רבות לפיתוחה העסקי ולצמיחתה של החברה. אנו, כמובן, מאחלים לו הצלחה בתפקידו".

לפני כשבוע דיווחה רבד, כי חתמה על עסקה לרכישת 50% מסניף של ענקית הסופרמרקטים, טסקו, בתמורה לכ- 6.6 מיליון אירו (כ-33 מיליון שקל). זאת, לאחר שבחודש שעבר דיווחה, כי חתמה על עסקה לרכישת 50% מהזכויות לרכישת ארבע מרכזים מסחריים וחלקת קרקע בשוויץ, בתמורה לכ-33 מיליון פרנק שוויצרי (כ-124 מיליון שקל).

רבד סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2010 עם הכנסות בסך של כ-72.5 מיליון שקל ועם רווח נקי בסך של כ-10.3 מיליון שקל. לרבד הון עצמי של כ-265 מיליון שקל, היקף מאזן בסך של כ-1.5 מיליארד שקל, והיא נסחרת כיום לפי שווי של כ-170 מיליון שקל.

חברת רבד הינה חברת נדל"ן ותיקה, הפועלת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב במערב אירופה, צפון אמריקה וישראל ונמצאת בשליטת יגאל אהובי מאז מרץ 2007. החברה מחזיקה ב-16 קבוצות נכסים מניבים בשטח של למעלה מ-300 אלף מ"ר ב-6 מדינות: גרמניה, שוויץ, אנגליה, אירלנד קנדה וישראל.