שבוע שלישי ברציפות: HOT - הפרסומת הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות והאהדה לפרסומת של HOT עם כוכבי "עספור" גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומת של HOT, בכיכובם של כוכבי הסדרה "עספור", ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. מדובר בשבוע השלישי ברציפות שהיא נמצאת בראש טבלת הזכורות, והיא מציגה שיעורי זכירה גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 12.1%.

עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 2.3, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-130% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא גם הפרסומת האהובה ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.6%.

יש לציין כי הסיבה לרמת זכירות כה מרשימה של הפרסומת נעוצה ברף הבולטות הגבוה שהוצב על-ידה, אותו לא הצליחה לעבור אף פרסומת מבין שאר הפרסומות ששודרו השבוע.

הפרסומת של HOT היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.4 מיליון דולר.

פרסומת בולטת נוספת היא של שירותי בריאות כללית, באמצעות מקאן-אריקסון, אשר כבר בשבוע הראשון לשידורה התברגה לרשימת הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת מציגה את הדמות המצוירת של "חמודי" לצד חבורת ילדים מצוירים נוספים, אשר רוקדים ושרים במרפאות כללית.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי הפרסומת ממשיכה באסטרטגית המיצוב של קופת-חולים הכללית כמובילה בתחום רפואת הילדים, ועושה עבודה טובה בהעברת מסר שהביקור במרפאה אינו חייב להיתפס כחוויה לא נעימה.

עוד ראוי לציין כי הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, ממשיכה לעורר אהדה בציבור, ודורגה השבוע ברשימת הזכורות והאהובות, למרות שלא שודרה במהלך 3 השבועות האחרונים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 258. לעומת זאת, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה ביחס לשבוע שעבר, והוא עומד על כ-37.9 מיליון דולר.