ממאזדה ועד עלית: 5 המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

יבואני הרכב מעלים שלל קמפיינים מושקעים לקראת סוף השנה במטרה לנקות את המחסנים ■ במרכז העיניינים: מאזדה 5 החדשה ומאזדה 2 ■ HOT ממשיכה לחמם את המסך

סוף השנה הגיע, ואיתו שלל מבצעים של יבואני הרכב לניקוי המחסנים מדגמי 2010 ולהצגת הדגמים החדשים. מאזדה מתמקמת במקום הראשון בטבלה עם פרסום למאזדה 5 החדשה תחת הסלוגן "למשפחות שאוהבות מרחבים" ולמאזדה 2 סדאן החדשה באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

יונדאי מפרסמת את ix35 המחליף את ה-Tucson ויש לומר כי המותג ממשיך ליהנות מרמת הקריאטיביות הגבוהה לה אחראים שלמור-אבנון-עמיחי. יונדאי גם מפרסמים השבוע את אירוע המכירות שלהם, ומצטרפים למגמה הכללית של ניקוי מלאים.

רנו מחזירה את עידו רוזנבלום למסך, ומפרסמת באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב את "מבצע מטורף - 3 ימים של הנחות ענק". מסתבר שגם לרכבי יוקרה יש אירועי מכירות, כי למרתונים השונים מצטרפת השבוע גם מרצדס תחת הסלוגן: "אל תיתן להזדמנות הזאת להיעלם" באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. ואחרונה חביבה בגל פרסום הרכב היא סובארו עם הסלוגן: "קונים סובארו מבלי לפתוח את הארנק" באמצעות JWT.

HOT ממשיכים לככב במדור, ולאחר מספר שבועות בהם הציעו את טריפל השירותים שלהם ללא התחייבות, קושרים עצמם HOT, גם השנה, לפסטיגל הילדים, וגם הפעם בסגנון טריפל תחת הסלוגן: "רק לקוחות HOT נהנים מטריפל כרטיסים" באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

עלית מכריזה על שנת השוקולד כמידי שנה בנובמבר, ולרגל המאורע, מגרילה מיליון שקל במסגרת "מבצע זהב מתוק" באמצעות באומן-בר-ריבנאי שממוקמים 3 פעמים השבוע בטבלה.

מחסני תאורה שהעבירו אך לאחרונה את תקציב הפרסום שלהם לאדלר-חומסקי&ורשבסקי סוגרים את החמישייה עם קמפיין: "נברשת שנייה בשקל". אומנם מיקי בוגנים נשאר בחוץ, אולם הסלוגן הקבוע נותר על כנו: "באתי - נדלקתי".

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.