מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה
אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל
הסניף משתרע על 1,250 מ"ר ■ עם פתיחת הסניף מונה כעת הרשת 43 סניפים
החנות החדשה של הרשת תשתרע על שטח של 1,000 מטר ברחוב הלח"י בעיר
התקנות החדשות לגבי האיסור למכור נורות ליבון הן חלק ממגמה עולמית של התייעלות אנרגטית, אך בהיעדר קמפיין הסברתי הולם הן מהוות כר נרחב לבלבול
להבדיל מחברות הסלולר שמורידות הילוך, בזק ממשיכה להפגין עוצמה פרסומית
פותחת שני סניפים חדשים בכפר-סבא ובבית-שאן בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
Twisted Fly: סנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת היה חיובי, ו-44% טענו כי נהנו לצפות בה
יבואני הרכב מעלים שלל קמפיינים מושקעים לקראת סוף השנה במטרה לנקות את המחסנים ■ במרכז העיניינים: מאזדה 5 החדשה ומאזדה 2 ■ HOT ממשיכה לחמם את המסך
איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"
הבניין החדש ישמש כמטה ראשי של החברה ויחליף את הנוכחי שנמצא באזור התעשייה ראשון לציון ■ החברה תשלם דמי שכירות בסך 250 אלף שקל לחודש במסגרת חוזה שכירות שנחתם לתקופה של 20 שנה
Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת
גיאורקטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות
הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקל, יכלול סרטון טלוויזיה ופעילות קד"מ היבואנית של נורות "סילבניה" הירוקות היא רשת מחסני תאורה
We4Gאדלר חומסקיאקספוןבריקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסום אברהםתקציב פרסום