B144 של בזק - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל

להבדיל מחברות הסלולר שמורידות הילוך, בזק ממשיכה להפגין עוצמה פרסומית

להבדיל מחברות הסלולר ששומרות כבר תקופה על קול דממה פרסומית דקה ומתכוננות לאקלים התחרותי החדש, בזק ממשיכה להפגין עוצמה פרסומית - המתועלת השבוע לפרסום דף הפייסבוק של B144.

ענקית התקשורת הכחולה ממשיכה לקדם את שירות 144 בפייסבוק בשורת סרטונים משעשעים מבית היוצר של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עם "האינסטלטור החופר", "הספר הנצמד" ו"הליצן הרעב". הקמפיין מבוסס בעיקר טלוויזיה, ונכון לכתיבת שורות אלה יש בדף כבר כמה עשרות אלפי מעריצים.

סוד גלוי הוא שחברת הכבלים הוט הינה משתתפת פעילה בפסטיגל, והנה חלפה לה עוד שנה, חג החנוכה בפתח, והגיע הזמן לקמפיין הפרסומי. הוט מציעה ללקוחותיה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ליהנות מטעימה מוקדמת לפני כולם מהפסטיגל ב-VOD YOUNG, ואף לקבל 3 כרטיסים במחיר של אחד. הפרסומת משולבת אנימציה ושומרת על הקו הפרסומי של החברה.

עוד קמפיין שעולה באינטרוול של שנה הוא המבצע של מחסני תאורה, המציעים מברשת שנייה בשקל. לטעמי הפרסומת מוצלחת מאד, שכן היא קצרה, קולעת, משעשעת, מעבירה את המסר במספר שניות וכנראה הופקה במחיר לא גבוה. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי&רשבסקי.

המשביר החדש לצרכן נערך לעמידה ביעדי המכירות של סוף השנה, והחברים שם יודעים את העבודה. הקמפיין מבית מקאן-אריקסון עלה תחת השם: "מסיבת ההפתעות - שופינג מאניה", והמכירות, בשאיפה, יהיו מוצלחות.

טויוטה חוגגת 20, והאות לחגיגת מבצעים ניתן. השבוע סוגרת החברה "שבוע מכירות שאסור לפספס", ועל הדרך גומרת את המלאי במחסנים. משרד הפרסום הוא, כמו תמיד, יהושע TBWA.

המותגים המושקעים 13 נובמבר
 המותגים המושקעים 13 נובמבר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.