הפרסומת למחסני תאורה - המדוברת ביותר ברשת השבוע

Twisted Fly: סנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת היה חיובי, ו-44% טענו כי נהנו לצפות בה

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצב הקמפיין "נברשת שנייה בשקל" של רשת מחסני תאורה, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שחולל 18% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.

הקמפיין מציג סצנות שבהן נתלתה נברשת במקום שלא מהווה מקום סטנדרטי לנברשת, כגון חדר מדרגות, שירותים ומלונה של כלב, כאשר הסיבה המוצגת לסיטואציה המצחיקה היא המבצע המציע נברשת שנייה בשקל, שבגללו קונים נברשות גם כאשר אין מקום מתאים לתלותן.

השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה השבוע ב-3 זירות: טוקבקים - 39%, פורומים - 23% ובלוגים - 38%.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 54% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת. 44% מהגולשים ציינו כי נהנו מהפרסומת וחשבו כי היא "אחלה פרסומת". 42% מהגולשים אמרו כי מדובר בפרסומת נחמדה. 14% מקרב הגולשים חשבו כי הפרסומת גרועה ונעדרת אוריינטציה ישראלית.

מחולל השיחה השני, שהיווה 30% מכלל השיחה ברשת, דן בקמפיין. 67% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מעבירה את המסר היטב וכי מדובר בפרסום קצר וקולע. 33% מהגולשים טענו כי הקמפיין אינו מקורי.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 22% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בפרסומות קודמות של הרשת. בנושא זה טענו הגולשים כי מדובר ללא ספק בקמפיין מוצלח יותר מקודמיו, וכי הם מאוד לא אהבו את הפרסומת הקודמת תחת הסלוגן "באתי - נדלקתי".

למקום השני הגיעה הפרסומת של "טריפל HOT" עם 17% מכלל הדיונים ברשת, ובמקום השלישי ניצבת הפרסומת של מסקרה JADE עם 10% מכלל הדיונים ברשת.

44
 44