גילת מסכמת רבעון עם עלייה של 6% בהכנסות ל-58 מ' ד'

הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-36.2 מיליון דולר או 86 סנט למניה, וזאת לעומת רווח נקי של 2.5 מיליון דולר או 6 סנט למניה ברבעון השלישי של 2009

גילת מסכמת היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה עם עלייה של כ-6% בהכנסותיה לכ-58 מיליון דולר לעומת הרבעון השלישי של 2009 ועלייה של כ-12% בהשוואה לרבעון השני של 2010.

הרווח הגולמי עלה ברבעון השלישי ב-19% ל-20 מיליון דולר, בהשוואה ל-16.7 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2009. הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-36.2 מיליון דולר או 86 סנט למניה, וזאת לעומת רווח נקי של 2.5 מיליון דולר או 6 סנט למניה ברבעון השלישי של 2009.

החברה מסבירה כי העלייה ברווח הנקי נובעת בעיקר מהכנסות חד פעמיות, שנרשמו כתוצאה ממכירת אחזקות הסטוריות של גילת בחברת המידע הרפואי אקסולוטל (Axolotl), שמוזגה עם חברת אינג'ניקס (Ingenix), וכן מתשלום שהתקבל כפיצוי במסגרת הסדר פשרה, שנחתם עם קונסורציום הערבים לעסקת המיזוג שלא יצאה לפועל.

עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל החברה, מסר עם פרסום הדוחות כי "רבעון זה משקף צמיחה בהכנסות ושיפור במדדים הכספיים העיקריים. ההסכם לרכישת Wavestream שנחתם לאחרונה הוא צעד משמעותי במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלנו, הכוללת חדירה לשוק הביטחוני בארצות הברית. לאחר השלמתה, תרחיב הרכישה את טכנולוגיות הליבה שלנו, את מגוון הפתרונות שאנו מציעים ואת בסיס לקוחותינו. העסקה צפויה להסגר עד סוף השנה ולתרום משמעותית להכנסות החברה ולרווחיותה".