סיסקו מגדילה רכישה עצמית של מניותיה ב-10 מיליארד ד'

זאת, על מנת לתמוך במשקיעיה לאחר שהמניה צנחה ב-17% ביום שלאחר פרסום דו"חותיה בשבוע שעבר לאחר שתחזיות החברה לרבעון הבא אכזבו את המשקיעים

סיסקו , ענקית ציוד הרשתות מודיעה הערב (ו') כי היא מוסיפה עוד 10 מיליארד דולר לתוכנית הרכישה העצמית של מניותיה. זאת, על מנת לתמוך במשקיעיה לאחר שהמניה צנחה ב-17% ביום שלאחר פרסום דו"חותיה בשבוע שעבר, מה שהיווה את הנפילה היומית הגדולה ביותר של מניות החברה מזה 12 שנים וזאת לאחר שהחברה לא עמדה בתחזיות העתידיים אליהן כיוונו האנליסטים.

"הרכישה החוזרת של מניות החברה היא חלק מההתחייבות המתמשכת שלנו להחזיר כסף למחזיקי המניות שלנו", אמר סמנכ"ל הכספים של החברה והוסיף "אנו בטוחים באסטרטגיה שלנו, בתיק המוצרים וביכולתנו לתפוס נתחים חדשים בשוק ולהוביל אותם".

דירקטוריון החברה כבר אישר בעבר רכישה עצמית של מניות בהיקף של 72 מיליארד דולר. בנוסף, בספטמבר הכריז מנכ"ל החברה ג'וןן צ'יימברס כי סיסקו תחלק לראשונה בתולדות החברה דיבידנד, מה שמהווה תגמול נוסף למשקיעים. הדיבידנד שתחלק סיסקו יוסיף 1%-2% לתשואתה, אמר צ'יימברס.

בשיחת הועידה שערכה החברה לאחר פירסום הדו"חות היא מסרה כי ההכנסות ברבעון הפיסקאלי השני יהיו 10.1-10.3 מיליארד דולר, וכי הרווח הנקי המתואם יהיה 35 סנט למניה בעוד שהאנליסטים ציפו להכנסות בסך 11.1 מיליארד דולר ולרווח של 42 סנט למניה.