אל-על - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית - פלאפון עם השקעה של כמיליון שקל

אל-על סוגרת עוד שבוע בפסגת טבלת המותגים המושקעים, וכרגע הנחיתה לא נראית באופק. הקמפיין המאסיבי של ענקית התעופה הישראלית, בכיכובו של עמרי כספי שמודה לאל-על על קידום הקריירה שלו, ממשיך לתפוס גובה עם תגבור פרסום האינטרנט באדיבות מקאן דיגיטל. במקאן בנו משחק במסגרתו מציעה החברה לצופים להכין ברכה לכספי אשר תוקרן על המסך בסקרמנטו.

פלאפון, שעומדת לסיים את השנה עם התואר "המפרסמת הסלולרית הגדולה בישראל", ממשיכה לפרסם באמצעות אדלר-חומסקי את מהירות הגלישה הסלולרית. על מנת שהדיל יהיה אטרקטיבי היא מוסיפה לחבילה מחשב נייד של HP, כתגובה לטאבלט של סמסונג אותה הציעה סלקום לאחרונה.

עוד שתי עובדות מעניינות בקשר לפרסום של פלאפון: למרות שהחברה היא המפרסמת הסלולרית הגדולה השנה, היא לא מאמינה בפרסום באינטרנט כמו סלקום ופרטנר, ומדיה זו היא רק הרביעית בגודלה בתמהיל הפרסום שלה. לעומת זאת, פלאפון בולטת מאוד בפרסום בעיתונות ובשילוט חוצות. כמו כן, מהרגע שעיצבו אדלר-חומסקי את השפה התקשורתית של פלאפון, הם המשרד המוביל בחלוקת משרדי הפרסום שלה.

ויזה כאל וישראכרט ניצבות במקומות השלישי והחמישי ומתחרות במבצעי חנוכה. כאל מפרסמת את הקמפיין הראשון המשמעותי שלה באמצעות יהושע TBWA, שגם הוא עומד לסיים שנה מצוינת, ומציעה 1+1 על מגוון הצגות ילדים; ואילו ישראכרט ממשיכה את קמפיין "כל מופעי חנוכה הגדולים בהנחות ענקיות תמורת כוכבים".

וכנראה שזה היה עניין של זמן עד שזה יקרה. אז הנה השבוע אנו מתבשרים גע החליטות עברו לקטגוריית המיצים. פריגת משיקה לראשונה בישראל בטעמי לואיזה לימונית, נענע ומרווה לימון גראס, באמצעות JWT, ומפרסמת את הבשורה בעיקר בטלוויזיה ובאינטרנט. לרוויה.

המותגים המושקעים

1. אל-על - 1,362,438 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. פלאפון - 1,004,721 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. ויזה כאל - 1,002,132 שקל - באמצעות יהושע TBWA

4. פריגת חליטות צמחים - 1,000,597 שקל - באמצעות JWT

5. ישראכרט - 999,045 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 19-25/11/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.