הע"ל הגישה בקשה לסכסוך עבודה במאפיית אנג'ל

בשבוע שעבר הכריזה הסתדרות העובדים הלאומית על היותה ארגון העובדים היציג במאפייה

הסתדרות העובדים הלאומית הגישה היום (ד') בקשה לסכסוך עבודה במאפיית שלמה א. אנג'ל בע"מ. בשבוע שעבר הכריזה הסתדרות העובדים הלאומית על היותה ארגון העובדים היציג במאפייה, לאחר שרוב העובדים בחרו מיוזמתם להצטרף לשורותיה.

יו"ר ועד העובדים, איציק מזרחי, שהוביל את המהלך עם שאר חברי ועד העובדים בכל סניפי המאפייה ברחבי הארץ, מסר כי "העובדים הביעו את רצונם באופן גורף להחליף 'שירות בשירות' ובחרו את סל השירותים אשר יוענק להם מהסתדרות העובדים הלאומית. עובדי מאפיית אנג'ל ברחבי הארץ תומכים בסכסוך העבודה. אנו מקווים כי ההנהלה תתעשת בזמן ותשב עמנו לשולחן הדיונים, לטובת הסדרת זכויות העובדים שהיו להפקר מזה שנים רבות".

הסתדרות העובדים הלאומית פנתה לממונה על יחסי העבודה במשרד התמ"ת, שלמה יצחקי, בבקשה לסכסוך עבודה שמהותו העיקרית דרישה מהנהלת אנג'ל לכבד את רצון העובדים בבחירתם הלגיטימית להחלפת ארגון העובדים היציג, כאשר לנגד עיני ההסתדרות הלאומית עומדת דאגה לזכויות העובדים בראש ובראשונה.

מזכירת האיגוד המקצועי בהסתדרות העובדים הלאומית, מירה וקנין, שמלווה את המהלך מתחילתו, מסרה כי "הסתדרות העובדים הלאומית מצפה לשיתוף-פעולה מיידי מצד ההנהלה, בכדי שנוכל לקיים מערכת יחסי עבודה תקינה, פורייה ומקצועית, תוך שמירה על זכויות העובדים".