הבטיחו דירה במרכז ב-430 א' ש' - ומכרו בית אבות ברמלה

מגזין "עסקים" של "מעריב" מדווח על קמפיין פרסומי של חברת הנדל"ן אפיק הירדן שמבטיח "השקעה נכונה במקום הנכון", אך לא מציג את הפרטים במודעות

"השקעה נכונה במקום הנכון"? לפחות לפי קמפיין פרסומי של חברת הנדל"ן אפיק הירדן התשובה היא כן. מגזין "עסקים" של עיתון "מעריב" מדווח הבוקר על הטעייה כביכול בפרסום המקדם את פרויקט המגורים CITY GARDEN של החברה ברמלה, לפיו מובטחת דירה במרכז ב-430 אלף שקל, עם תשואה מובטחת של 6% על ההשקעה.

לפי הדיווח, מה שהחברה לא טרחה לציין במודעת הפרסום, הוא שמדובר בפרויקט דיור מוגן לקשישים בלבד. במודעת הפרסום מצוין כי הפרויקט ברמלה הוא "השקעת נדל"ן אטרקטיבית והתשואה מובטחת לאחר התחייבות חוזית". מה שלא מצוין במודעה, ומצוין רק באתר האינטרנט של הפרויקט, הוא שהדירות מיועדות להשכרה לגילאי 50+ בדיור מוגן.

לכאורה, ההצעה אכן נראית אטרקטיבית לזוגות צעירים ולא רק - אפיק הירדן מציעה "בפרויקט דירות בוטיק בנות 1.5-2 חדרים, עם מרפסת שמש, בבניין מפואר בן 9 קומות במתחם סגור ומאובטח 24 שעות ביממה, כולל שטחים ירוקים רחבי ידיים ואמפיתיאטרון". עם זאת, המעוניינים לא מעודכנים במודעת הפרסום כי הדירות הן רק לקשישים.

בפרויקט CITY GARDEN מתוכננות להיבנות 140 יחידות דיור בשכונת נאות רבין ברמלה. באתר האינטרנט החברה כותבת כי "אם אתה מחפש דירה להשקעה אך נרתע מהטרחה הכרוכה במציאת שוכרים מתאימים ובטיפול התחזוקה והניהול, חברת הניהול משכירה עבורך את הדירה ואתה נהנה משכר דירה מובטח בתשואה גבוהה ומהכנסה חודשית קבועה, ויש ברשותך נכס שערכו צפוי להשתבח עם השנים ולהניב לך רווחים גבוהים". הדברים, כאמור, לא פורסמו במודעת הפרסום.

מגזין "עסקים" מציג גם את התגובה של מנכ"ל אפיק הירדן יאיר עיני, שאמר כי "התפקיד של מודעת הפרסום הוא להביא אנשים למשרד המכירות, זה לא חוזה מכירה". לדבריו, זה שמדובר בדיור מוגן זה לא רלוונטי והמשקיעים מקבלים את כל הפרטים במשרד".

אפיק הירדן
 אפיק הירדן