ניצן חן החליט: ערוץ ONE יוכל לשדר כל ענף ספורט שירצה

מועצת הכבלים והלוויין קבעה כי על הערוץ החדש "ספורט ONE" לא יוטלו מגבלות, כל עוד הוא מוצע למנויי HOT ו-yes במסגרת חבילת הבסיס

מכה לערוץ הספורט: ערוץ ONE יוכל לשדר את כל ענפי הספורט שיחפוץ - כך החליטה היום (א') מועצת הכבלים והלוויין בראשותו של ניצן חן, בתום שימוע שערכה.

הוחלט כי על ערוץ הספורט החדש "ספורט ONE" לא יוטלו מגבלות, כל עוד הוא מוצע למנויי HOT ו-yes במסגרת חבילת הבסיס.

החלטה זו של המועצה התקבלה בהמשך להחלטה לאשר את העלאת "ערוץ ONE", שישדר אירועי ספורט מענפים שאינם מרכזיים ומשחקים בהשתתפות קבוצות ונבחרות ישראל במפעלים בינלאומיים.

לאחר החלטה זו, ביקש אתר האינטרנט ONE שלא להגביל את סוג התכנים שישדר הערוץ. לפיכך פורסם שימוע נוסף על-ידי המועצה.

עוד קבעה המועצה כי אין מקום, בעת הזו, לבטל את חובות השידור של ערוץ ספורט 5 שבחבילת הבסיס בעקבות הכנסת הערוץ המתחרה לחבילת הבסיס, "בין היתר בשל התקציבים העומדים לרשותו ומשום שמפיק ערוץ הספורט מפיק גם ערוצי ספורט בתשלום", לשון הודעת המועצה.

יחד עם זאת, נמסר, המועצה הקלה על ערוץ 5, בקובעה כי ככל שמשדר שיש לשדרו בערוץ ספורט 5 ישודר ב-ONE - ערוץ הספורט לא יהיה בהפרה, ובלבד שישדר משדר אחר במקום.

המועצה נתנה את האישור לערוץ ONE לשנה אחת בלבד, ובתום שנה יבחן האם עמד במשימותיו כפי שנקבעו בהיתר עלייתו לשידור.

יו"ר המועצה, ניצן חן, מסר כי "המועצה סבורה כי העלאת הערוץ תרחיב את מגוון והיצע שידורי הספורט לצופי חבילת הבסיס ולחובבי שידורי הספורט בישראל. המועצה רואה חשיבות מיוחדת בהעלאת 'ערוץ ONE', נוכח הצהרת מפיקיו כי הערוץ ישמש כבמה נוספת להצגת ספורט ישראלי על מרקע הטלוויזיה. המועצה מקווה כי ישודרו בערוץ גם תכנים זרים, שאינם משודרים היום במסגרת חבילת הבסיס, כפי שציינו מפיקי ערוץ ONE בפניה".