ויקיליקס מדווח: אחרי השריפה

המבול יהיה באחריות שר התשתיות האלוקי והעיתוי נקבע ל'ימים הנוראים' בספטמבר

בניגוד לשמועות שהאסון ההמוני הבא יהיה רעידת אדמה, היועץ לענייני דתות בשגרירות ארה"ב בת"א קובע במברק "סודי ביותר", כי אירוע הקטסטרופה הבא יהיה, בוודאות, המבול.

היועץ, ג'ורג' מקכהן, נועד השבוע בחשאי עם מועצת גדולי התורה וזכה לסטירת לחי מלטפת מידיו של המר"ן עובדיה יוסף.

הרב נוהג להביע את חיבתו בצביטות ובסטירות קלות על לחיי בני שיחו.

לדברי היועץ מקכהן, הרב המתיק באוזניו את הסוד האלוקי: לקב"ה נשבר לגמרי מהחילוניות הישראלית ומחוסר האונים הפרלמנטרי והקואליציוני לכפות על בית ישראל את חוקי ההלכה. אי לכך הורה הקב"ה למלאכי השרף לממש את מה שנאמר במסכת שבת בתלמוד הבבלי: "אין הדליקה מצויה אלא במקום שיש חילול שבת".

השריפה בכרמל, לדברי מר"ן, הייתה בבחינת קריאת השכמה לאוכלי החזיר ולזוללי השרימפס בגוש דן ומחוצה לו.

"לצערי", הוסיף הרב, "בית ישראל ממשיך לעשות את הרע בעיני אלוקים. אי לכך, הקבינט האלוקי קיבל החלטה לייבש עד תום את מעיינות הציונות והחילוניות באמצעות מבול חוזר, והפעם סופני".

המבול יתחיל מצונאמי בים התיכון, יטביע את א"י השלמה ויגיע עד נהר הירדן.

ביצוע המבול יהיה באחריות שר התשתיות האלוקי והעיתוי נקבע ל'ימים הנוראים' בספטמבר הקרוב.

אישור לתוכן המברק שהודלף התקבל ב"אוניון", מגזין הסאטירה האמריקני. ה"אוניון" מדווח כי החלטת הקבינט האלוקי על מבול ב' נובעת מהתסכול האלוקי על המשך הסכסוך הישראלי-ערבי וחדלות האונים האמריקנית במציאת פתרון מוסכם. לדעת ה"אוניון", מבול ב' יציף את כל המזה"ת ולא רק את א"י, מה שיגמול את האנושות אחת ולתמיד מהתלות בנפט ויביא לסיום הסכסוך הישראלי-ערבי. ארגוני ירוקים ומדינאים בעולם שלחו לקבינט האלוקי מברקי ברכה על הפתרון המבריק לבעיית האנרגיה והסכסוך (6.12.10).

היועץ מקכהן אינו יכול לאשר את הדיווח ב"אוניון" על הרחבת טריטוריית המבול לכל המזה"ת ומציע להסתפק בהיערכות לקראת אירוע "מבול מקומי" ולא אזורי. בתשובה לשאלתו על אפשרויות ההתמודדות עם המבול הסופני, גילה מר"ן את אוזנו של היועץ, שהתאחדות הספרדים העולמית כבר הזמינה במספנה קוריאנית את הגרסה המודרנית של תיבת נוח. 'תיבת נוח' העדכנית תהיה בגודל ה'טיטניק' ותוכל להכיל את כל חברי מועצת גדולי התורה, חברי סיעת ש"ס ומשפחותיהם וכן את נציגי ש"ס במועצות הדתיות.

מקכהן דיווח גם על ישיבה סוערת של מועצת גדולי התורה, שבה הוחלט לוותר על צירופו של השר לשעבר אריה דרעי לתיבת נוח. זאת, בעקבות אולטימטום של יו"ר הסיעה, השר אלי ישי. "לא די שהתקשורת החילונית מאשימה אותי באחריות לשריפה, שופכת את דמי ודורשת את פיטוריי?" זעק השר. "אם ראוי לצרף שר לשעבר לספינה, מי אם לא הצדיק הרב שלמה בניזרי החבוש על לא עוול בכפו בבית-סוהר חילוני? שנאמר: המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו".

הכותב הוא יו"ר כלמוביל ישראל