פרטנר נערכת לשינויים בשוק: פוטרו 50 עובדים מהמטה

יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר: בשנת 2011 תגדל מצבת כח האדם ביותר מ–10% לכ- 7,750 עובדים

חברת הסלולר פרטנר של אילן בן דב נערכת לשינויים הרבים הצפויים בשוק התקשורת המקומי בשנת 2011. החברה הודיעה היום (ב') כי מטה החברה יצומצם בכ-50 עובדים ובמקביל בהנהלת פרטנר מתכננים הגדלה של מצבת כוח האדם בחברה בכ-10% לכ-7,750 עובדים.

יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר, ציין כי "בימים אלו הסתיים תהליך השינוי המבני בחברה כאשר פנינו מופנות ליעדים המרכזיים של שנת 2011. בראש וראשונה עומד הלקוח במרכז העשייה, בשירות, בקדמה הטכנולוגית בהצעות ובשירותים חדשניים. כחברה המחויבת ללקוחותינו, אנו מחויבים להמשיך ולהוביל ולקבוע את הרף הבא. לשם כך, אנו מגייסים מאות עובדים לכל מערכי השירות והתמיכה, בכל אגפי החברה".

עוד אמר גלברד כי "בשבועות האחרונים אנו מנהלים תהליך של קליטת עובדי חברות הקבלן לשורות החברה. לפיכך, קיימנו שיחות עם ספקי שירותים ואני גאה לציין כי מרבית מהחברות משתפות פעולה בנושא ומבינות כי טובת העובד היא להיות חלק אורגני מחברת פרטנר המעניקה לו הטבות, תנאים סוציאליים, תגמול הוגן, אפשרויות קידום פעילויות רווחה ועוד. במקביל להתאמת מבנה ומצבת כוח האדם לצרכי החברה, צומצם מטה החברה וכ- 50 עובדים יפרשו מהחברה".

אתמול דיווחנו כי משרד התקשורת ממשיך בקו הצרכני מול חברות הסלולר, ומכריז על 16 תיקונים צרכניים שבכוונתו להחיל בזמן הקרוב באמצעות פעולות פיקוח ואכיפה, בעקבות פניות של צרכנים.

שר התקשורת משה כחלון מסר כי "זהו צעד נוסף ברפורמת התחרות בסלולר, שיוצר עידן חדש בזכויות הלקוח מול חברות הסלולר. הלקוח יידע על מה הוא מחויב. אם לא חתם על שירות מסוים, הוא לא יהיה חייב לשלם עבורו. השקיפות היא מלאה וברורה לצרכן הסלולר".