גילת נתבעת ע"י יובל רבין, שמעון שבס ואמנון ליפקין-שחק

גילת נתבעת על סך 2.5 מיליון שקל בגין הפרת חוזה בפרויקטים בדרום אמריקה ■ התובעת, חברת ‏RSLB‏, טוענת כי גילת לא עמדה בהתחייבויות ודורשת ממנה תשלום עבור עבודתה

תביעה על סך 2.5 מיליון שקל הוגשה היום (ה') לבית משפט המחוזי מחוז מרכז נגד חברת גילת לווינים בגין הפרת חוזה בפרויקטים בדרום אמריקה. התובעת היא Rabin Sheves, Lipkin-Shahak & Birrger, חברה בשליטתם של יובל רבין, שמעון שבס, אמנון ליפקין-שחק וגיל בירגר.

התובעת (‏RSLB‏), באמצעות משרד עו"ד רימר, ארנון ושות', טוענת בכתב התביעה כי לאחר שקידמה את הפרויקטים של גילת בקולומביה ובברזיל וסייעה בקבלת מימון להם ממוסדות פיננסיים - גילת התנערה מהתחייבויותיה.

לטענת התובעת, בין הצדדים הוסכם כי היא תנצל את ניסיונה וקשריה ותניע את המהלכים שיסייעו לגילת במסגרת הפעילות הפיננסית בהתרחבות בשוקי דרום אמריקה עד לחתימת העסקה וגם אחריה.

כן נכתב בתביעה כי גילת טענה ב-2002 כי משבר חמור פקד אותה בקבלת החוזים בדרום אמריקה, והתובעת התבקשה לטפל בעניין מהר ככל האפשר, נקבעו עמלות מיוחדות לתובעת, וזו ביצעה את הסיוע על הצד הטוב ביותר - ובסופו של דבר המאמצים הובילו לחתימת הסכמים של גילת, למרות ש"מצבה של גילת ותדמיתה באותה עת... היה לוקה בחסר בלשון המעטה".

בסוף 2002 גילת ביקשה לממש זכותה ולצאת מההסכם עם התובעת, וזאת, לטענת התביעה, מבלי ששילמה לה את מלוא שכרה. בסופו של דבר הצדדים ניהלו משא-ומתן שהוביל להסדר וסילוק המחלוקות ביניהם.

בסופו של דבר ולמרות ההסדר שנחתם, התובעת טוענת כי גילת לא עמדה בהתחייבויות, והיא דורשת ממנה תשלום בגין הפרויקטים בברזיל וקולומביה, שהסתכמו כאמור ב-2.5 מיליון שקל.