מסך טלוויזיה LED של שארפ - אנרגיה צהובה

ל-LE820E איכות תמונה מצוינת עם צבעים חדים, והצבע הצהוב הוא שדרוג רציני. חבל רק שבשאר היכולות שארפ לא מספיק מתקדמת

סדרת מסכי הטלוויזיה כוללת את טכנולוגיית Quattron, שנשמעת על הנייר כעוד הברקה של איש שיווק משועמם: הכוונה היא שבדגם יהיו 4 צבעי יסוד במקום 3 (אדום, ירוק וכחול). התוספת הפעם היא הצבע צהוב. בשארפ טוענים כי אף אחת מהחברות בשוק לא מתייחסת לצבעי הביניים שמפיקים 3 צבעי היסוד, כמו: ורוד, ירוק, תכלת וזהב. התוספת של הצבע הצהוב מאפשרת להציג את הצבעים בצורה יותר חדה, מבריקה ודומה למציאות. הצבע הזהב גם נראה יותר נוצץ.

איכות תמונה: המסך בטכנולוגיית Edge LED מספקת תמונה עם צבעים חדים, כאשר הוספת הגוון הצהוב מציגה מניפת צבעים רחבה יותר ועשירה. כל גוון צהוב, חום או זהב שתתקלו בו על המסך ייראה טוב, במיוחד במשחקי הכדורסל של מכבי. באופן כללי, גם ללא שום קשר לצהוב איכות התמונה מצוינת, עם צבעים חדים וגוון שחור איכותי. כאמור למסך יש אפשרות לקלוט שידורי DTT ולא צריך לקנות ממיר נוסף, אולם היבואנית ראלקו, בחרה שלא לשלב גם את האנטנה שעולה כמה עשרות שקלים.

שארפ - LE820E
 שארפ - LE820E

הקלטה: יש אפשרות להקליט בזמן אמת (Time Shift) שידורי טלוויזיה הנקלטים באמצעות התקן ה-DTT הפנימי (5 הערוצים הפתוחים, כמו ערוץ 1, 2 ו-10). הכוונה כאן היא שיש אפשרות לעצור שידור בזמן אמת או לחזור אחורה ולא להקליט תוכנית לצפייה מאוחרת יותר. אי-אפשר להקליט שידורים מ-HOT או מ-yes. נפח האחסון הפנימי: 8 ג'יגה.

עיצוב: שארפ לא זנחה את נושא העיצוב בדגם הזה ונראה שהחברה שאבה השראה מאפל. המסגרת שקופה, כאשר החלק התחתון שלה מחביא כפתורי מגע לשליטה במסך. בעת הלחיצה, הכפתורים נדלקים בתאורה לבנה אחורית שמשלימה את התוצאה העדינה בעיצוב.

יכולות נוספות: אפשרות לקרוא קבצי וידיאו (DIVX) ללא קבצי כתוביות בעברית, האזנה לשירים וצפייה בתמונות באמצעות יציאת ה-USB הנמצאת במסך. למכשיר יש אופציה להתחבר לרשת הביתית באמצעות כבל, אולם אין כאן חיבור אלחוטי. המסך כבה אוטומטית כשלא מבצעים איתו אף פעולה במשך 3 שעות.

שורה תחתונה: איכות תמונה מצוינת והצבע הצהוב הוא שדרוג רציני, חבל רק שבשאר היכולות שארפ לא מספיק מתקדמת.

מחיר: 18,900 שקל ל-52 אינץ'.

ציון: 9.